متهم که به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه امسال، مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال را با اسناد جعلی از حساب بانک و پنج نفر از مشتریان برداشت کرده است.

 

 

متصدی امور بانکی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، یک و نیم میلیارد اختلاس کرده بود در شاهرود استان سمنان دستگیرشد.

 

 

شرق پرس: سردار محمد رضا میرزایی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام نماینده حقوقی یکی از بانک‌های شهرستان شاهرود مبنی بر اینکه کارمند یکی از شعبات این بانک اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانک و مشتریان کرده است، کاراگاهان پلیس آگاهی تلاش خود را برای رسیدگی به پرونده آغازکردند.

 

سردار میرزایی افزود: ماموران پلیس به دقت اسناد و مدارک بانکی را بررسی کردند و با تائید اختلاس، پرونده وارد مرحله تازه‌ای از پیگیری شد.

 

وی تصریح کرد: متهم که به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه امسال، مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال را با اسناد جعلی از حساب بانک و پنج نفر از مشتریان برداشت کرده است.

 

سردار میرزایی به انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی برای در اختیار قرار گرفتن متهم اشاره و تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.