گزارش سقوط این شی ناشناس از حدود ساعت 5 صبح روز پنجشنبه بصورت همزمان از میاندورود, بابلسر و چند شهرستان دیگر در غرب استان ارسال شد

 

soghot-atashin - darya5

به گزارش شرق پرس تا کنون و پس از ساعتها گشت دریایی هنوز هویت شی آتشین ناشناس که شب قبل به دریای مازندران سقوط و عده ای را شگفت زده کرده بود مشخص نشد.

 

 

 

گزارش سقوط این شی ناشناس از حدود ساعت ۵ صبح روز پنجشنبه بصورت همزمان از میاندورود, بابلسر و چند شهرستان دیگر در غرب استان ارسال شد که مدیریت بحران استان مازندران با اعزام نیروهای دریابانی گشت های ویژه دریایی را آغاز کردند که تا این لحظه هنوز مورد خاصی گزارش نشده است.

 

از طرف دیگر برج مراقبت فرودگاهی مازندران نیز سقوط هواپیما را رد و اعلام کرد که هیچ  گزارشی بابت سقوط هواپیمایی داخلی و خارجی دریافت نشد.

 

با توجه به گستردگی شعاع دید این حادثه و اینکه حتی از سواحل استان گلستان نیز این سقوط آتشین دیده شد بازار شایعات نیز هر لحظه داغ تر می شود.

 

برخی شی سقوط کرده در دریا را هواپیمای حجاج دانستند و برخی اجرام آسمانی و عده ای دیگر پا را فراتر گذارده و آن شی را پهپاد و یا بشقاب پرنده اعلام کردند.

 

باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا گذشت زمان می تواند معمای این سقوط مشکوک را حل کند و یا  راز این موضوع در تاریخ ناشناخته خواهد ماند.