در اطلاعیه پلیس آمده است: ماموران ضمن رعایت قانون بکارگيري سلاح اقدام به تيراندازي نموده که یک گلوله به دست متهم و گلوله دوم به کتف وی اصابت می کند و در این هنگام شرور مذکور خود را به سمت حياط همسايگان مجاور پرتاب و پس از سقوط از بلندی فوت مي نمايد.

 

اطلاعیه پلیس در خصوص فرار مرگبار شرور خطرناک

شرق پرس: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای اعلام نمود: در راستای رسیدگی به شرارت های یکی از مجرمین سابقه دار و اراذل و اوباش شهر تهران به هویت “و.ر” که نامبرده بیش از ۱۷فقره سابقه کیف قاپی و زورگیری در پرونده مجرمیتش داشته و در آخرین شرارت خود نیز در تاریخ ۲۹ اسفندماه سال گذشته در یکی از خیابان های شهر تهران اقدام به تخریب ۵ دستگاه خودرو کرده بود؛در پی شکایت مردم پرونده ای در این رابطه در یکی از کلانتری های پایتخت تشکیل و پس از ارجاع به مقام قضایی دستور دستگیری نامبرده صادر شد.

 

 

لذا اکیپی از عوامل پلیس روز ۴ فروردین به آدرس محل سکونت وی مراجعه و پس از اطمینان از حضور نامبرده ضمن رعایت موازین شرعی،قانونی و حقوق شهروندی به منزل وی ورود کردند و در صدد دستگیری نامبرده برآمدند که متهم پس از اطلاع از حضور مامورین از روی پشت بام منزل متواری  و در این حین مامورین دستور ایست به نامبرده می دهند که وی بی توجه به فرمان پلیس فرار را بر قرار ترجیح می دهد.

 

 

در ادامه ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی نموده که یک گلوله به دست متهم و گلوله دوم به کتف وی اصابت می کند و در این هنگام شرور مذکور خود را به سمت حیاط همسایگان مجاور پرتاب و پس از سقوط از بلندی فوت می نماید.

 

 

لازم به ذکر است نامبرده اخیراً از زندان آزاد شده و در ضمن مشارالیه سابقه کیف قاپی، زورگیری،اخلال در نظم عمومی،عربده کشی و تظاهر مستانه،تخریب اموال خصوصی،ضرب و جرح عمدی و مزاحمت نوامیس داشته است.

باشگاه خبرنگاران