ماموران با كندن زمين، جمجمه و دو مچ پا متعلق به زني را پيدا كرده و براي كشف هويت صاحب استخوان‌ها، از خانواده مقتول خواستند تا براي تست دي. ان.‌اي به آزمايشگاه مراجعه كنند.

 

 

قاتل سریالی که سه زن کردستانی را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

 

شرق پرس:  ماجرای قتل‌های سریالی از سال ۹۲ و زمانی آغاز شد که زن جوانی به قتل رسید. در این پرونده زن جوانی توسط مردی که با او ارتباط داشت به قتل رسیده و جسدش در بیابان سوزانده شده بود.

 

 

کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات و بررسی‌های مستمر موفق شدند، قاتل را از طریق تماس‌های تلفنی زن (مقتول) شناسایی و دستگیر کنند. متهم پس از دستگیری، به قتل زن جوان اعتراف کرد و محل دفن جسد را نیز به ماموران نشان داد.

 

 

ماموران با کندن زمین، جمجمه و دو مچ پا متعلق به زنی را پیدا کرده و برای کشف هویت صاحب استخوان‌ها، از خانواده مقتول خواستند تا برای تست دی. ان.‌ای به آزمایشگاه مراجعه کنند.

 

 

راز دومین جنایت بر‌ملا شد

پس از اعلام جواب آزمایش دی. ان.‌ای مشخص شد بقایای جسد ارتباطی به پرونده ندارد و حکایت از جنایت دیگری دارد که ممکن است به دست این مرد انجام شده باشد.

ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی در خلال تحقیق روی پرونده این زن، پرونده‌های گذشته را بررسی کردند و ضمن تحقیقات، ذهن‌شان به پرونده زنی معطوف شد که سال ۹۱ از خانه خارج شده و هرگز بازنگشته بود.

ماموران پس از مطالعه مجدد این پرونده و هماهنگی با مقام قضایی، پدر زن گمشده را به آزمایشگاه پزشکی قانونی برده و از او تست دی. ان.‌ای گرفتند و مشخص شد بقایای جسد متعلق به فرزند همین مرد است.

این در حالی بود که ماموران با این تصور که این دو قتل با هم ارتباط دارند، شروع به جمع‌آوری مستندات خود کردند تا راز این قتل را کشف کنند.

جمع‌آوری مدارک و مستندات همچنان ادامه داشت تا سرانجام پرونده در اوایل سال ۹۳ به نتیجه رسید و قاتل که پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات پلیسی چاره‌یی جز اعتراف نداشت، پرده از راز قتل هولناک زن جوان دیگری برداشت.

 

 

اعترافات تکان‌دهنده قاتل

قاتل در اعترافات تکان‌دهنده‌اش گفت: در اوایل سال ۹۱ با زن جوانی در پارک سنندج آشنا شدم و به او پیشنهاد ازدواج دادم. همین پیشنهاد باعث شد تا این زن به خانه من بیاید.

این مرد بی‌رحم افزود: پس از چند بار رفت و آمد زن جوان و برقراری رابطه نامشروع با او، از من خواست تا با او ازدواج کنم و تهدیدم کرد اگر این کار را نکنم، از من شکایت خواهد کرد.

قاتل شیطان‌صفت در ادامه گفت: من که از صحبت‌های زن جوان عصبانی شده بودم سرش را چند بار به سنگ آشپزخانه کوبیدم و او را به قتل رساندم. وقتی از مرگ او مطمئن شدم، طلاهایش را که شامل یک حلقه النگو، یک جفت گوشواره، یک حلقه انگشتر نقره می‌شد برداشتم و جسد را به منطقه خلوتی بردم.

وی ادامه داد: سپس با جمع‌آوری چوب درختان جسد را به آتش کشیده و تمامی وسایل همراه او را از قبیل، گوشی و کیف زنانه سوزاندم. همه وسایلش سوخت، اما جمجمه و دو مچ پای زن جوان کاملا نسوخته بود. برای اینکه ردی از این جنایت باقی نگذارم، آنها را در همان زمین دفن کرده و بقیه جسد را در داخل گونی ریخته و داخل سطل زباله شهرداری انداختم.

قاتل گفت: طلاهای مقتول را نیز داخل آجرهای داخل حیاط منزلم مخفی کردم و چون به همین شیوه جسد متعلق به زن اول را نیز سوزانده بودم، در کنار بقایای جسد اول دفن کردم و زمانی که توسط ماموران آگاهی دستگیر شدم، حواسم نبود و محل جسد مقتول دوم را نیز به پلیس نشان دادم.

در ادامه کشف این جنایت‌ها، ماموران با هماهنگی بازپرس پرونده به خانه قاتل رفته و با راهنمایی‌های او یک حلقه النگوی طلا متعلق به مقتول دوم که داخل دیوار حیاط، به صورت ماهرانه جاسازی و روکشی از ماسه و سیمان روی آن کشیده شده بود کشف و جهت شناسایی به رویت اولیای دم و بستگان مقتول رسید که مورد تایید قرار گرفت.

 

 

کشف سومین قتل سریالی

ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقاتشان از آنجایی که احتمال می‌دادند جنایت‌های این مرد به همین دو مورد ختم نشود، پرده از قتل زن ۴۰ ساله مطلقه‌یی هم برداشتند. قاتل این زن را نیز در سال ۹۲ و با همان شگرد پیشنهاد ازدواج و ایجاد رابطه نامشروع به قتل رسانده و بقایای جسدش را پس از سوزاندن جلوی در خانه‌اش دفن کرده بود.

 

 

احتمال جنایت‌های دیگر

سردار خرم‌نیا، فرمانده انتظامی کردستان با تایید این خبر گفت: تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در این رابطه و کشف سایر جنایت‌های احتمالی این مرد شیطان صفت همچنان ادامه دارد.

اعتماد