فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: با هماهنگی مرجع قضایی و طی یک عملیات غافلگیرکننده سارق لوازم منزل شناسایی شده و در مخفیگاهش دستگیر شد.

dastgiri98

 

 

به گزارش شرق پرس نعمت‌الله صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت منازل در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: با شکایت مردمی و افراد مالباخته با موضوع سرقت از ویلاها و برخی منازل در درویش‌آباد سرخ‌رود، پرونده پیگیری این شکایت تشکیل و ماموران آگاهی این شهرستان به طور ویژه این شکایت را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

 

وی افزود: محل‌های احتمالی سرقت به‌صورت شبانه روزی تحت کنترل قرار گرفت که پس از گذشت چند روز و با به‌دست آمدن سرنخ، هویت یکی از سارقان فاش شد.

 

 

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به اینکه این سارق ۳۱ ساله ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بوده است، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی و طی یک عملیات غافلگیرکننده سارق شناسایی شده در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

 

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و سایر اعضای این باند و مالخران شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادگاه شدند.

 

 

صلواتی با اشاره به کشف لوازم مسروقه گفت: با بازرسی از انبار لوازم مسروقه تعداد زیادی از لوازم منزل نظیر ال‌سی‌دی، کولر‌، فرش و سایر لوازم به ارزش میلیاردها ریال کشف و ضبط شد.

 

 

فرمانده انتظامی محمودآباد در پایان با قدردانی ازهمکاری بسیجیان سرخ‌‌رود یادآور شد: منازل و ویلاهای مورد سرقت در ایام مشخصی از سال خالی از سکنه بود که انتظار می‌رود شهروندان اقدامات امنیتی لازم برای حفظ و نگهداری از منازل خود را انجام دهند.