باند خشن سرقت‌های به عنف “آقاجلیل” که به زور وارد منزل زنان خانه دار می شدند، شناسایی و دستگیر شدند. شرق پرس: فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: تیم های آگاهی سرکلانتری غرب مشهد در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت، ردزنی پرونده سرقت های به عنف از زنان خانه دار را […]

 

 باند خشن سرقت‌های به عنف “آقاجلیل” که به زور وارد منزل زنان خانه دار می شدند، شناسایی و دستگیر شدند.

شرق پرس: فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: تیم های آگاهی سرکلانتری غرب مشهد در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت، ردزنی پرونده سرقت های به عنف از زنان خانه دار را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: در حالی که تحقیقات گسترده پلیسی در پیگیری این پرونده ادامه داشت زنی جوان در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش آخرین سرقت اعضای باند را به پلیس داد و ادعا کرد: داخل خانه تنها بوده که زنی جوان به منزل او مراجعه کرد و به محض باز کردن در خانه، دو مرد ناشناس با توسل به زور و تهدید وارد منزل شده و طلاها و ۵ میلیون تومان وجه نقدش را به سرقت برده اند.

وی افزود: با مشخصاتی که این زن در اختیار پلیس گذاشت افسران آگاهی کلانتری الهیه با هدایت سرهنگ سلطانی فر اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را برای شناسایی عاملان این سرقت های خشن آغاز کردند که بررسی های اولیه منجر به شناسایی سردسته باند شد که از سارقان حرفه ای و دارای ۱۲ فقره سابقه سرقت های خشن است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: پلیس در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، دو مرد و یک زن جوان که از اعضای اصلی باند معروف به باند «آقا جلیل» بودند را شناسایی و سردسته باند را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ نیکمرام با اشاره به این مطلب که متهم به دستور مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفته و جستجوهای پلیسی برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد گفت: متاسفانه بی توجهی شهروندان در اصول اولیه ایمنی و مراقبتی، فرصت را برای افراد سودجو و مجرمان فراهم می کند تا مرتکب چنین جرایمی شوند.

به گزارش ابتکار, وی تاکید کرد: نصب چشمی های کنترلی، استفاده از سیستم های آیفون تصویری و جلوگیری از باز کردن در خانه توسط کودکان بر روی افراد ناشناس از جمله مواردی است که رعایت آن می تواند در پیشگیری از وقوع سرقت های این چنینی موثر باشد.

 

/انتهای خبر