مسئول واحد ایمنی و آتش‌نشانی گلوگاه از حضور به‌ موقع نیروهای امدادرسانی شرکت‌های گاز و برق این شهرستان به محل حادثه قدردانی کرد و گفت: حضور آنها باعث شد تا از حوادث احتمالی که ممکن بود سایر منازل مسکونی را تهدید کند، جلوگیری شود.

 enfejar-gaz

 

مسئول واحد ایمنی و آتش‌نشانی شهرستان گلوگاه، از انفجار گاز در یک واحد مسکونی در این شهرستان براثر نشت گاز خبر داد و گفت: این واحد مسکونی دچار خسارت شده است.

 

 

به گزارش شرق پرس, اصغر کلبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد امروز پیرو تماس تلفنی یکی از شهروندان این شهرستان مبنی بر انفجار گاز در روستای «لمراسک» از توابع بخش کلباد گلوگاه، بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام و مانع تشدید خسارت شدند.

 

وی اظهار کرد: طبق بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان مربوطه، علت این حادثه نشت گاز و اتصال یکی از وسایل برقی خانگی بوده است.

 

این مسئول ادامه داد: انفجار به‌ حدی بود که شیشه‌ها و درب منازل مجاور تا شعاع ۱۰۰ متری از حادثه، آسیب دیدند و به گفته اهالی لمراسک، صدای این انفجار در تمام روستا و روستاهای همجوار نیز شنیده شد.

 

 

کلبادی اظهار کرد: حادثه مذکور خسارت جانی در پی نداشت اما بر اثر شوک حاصل از آن، خانواده آسیب‌دیده توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ثامن‌الائمه گلوگاه منتقل شدند.

 

مسئول واحد ایمنی و آتش‌نشانی گلوگاه در پایان از حضور به‌ موقع نیروهای امدادرسانی شرکت‌های گاز و برق این شهرستان به محل حادثه قدردانی کرد و گفت: حضور آنها باعث شد تا از حوادث احتمالی که ممکن بود سایر منازل مسکونی را تهدید کند، جلوگیری شود.