این مقام قضایی افزود: متهم عصمت - ر لیسانسیه عالی مامایی، در یکی از بیمارستان های استان در گذشته مشغول به کار بوده که چندین سال قبل مجوز فعالیت مامایی وی به علت تخلفات ابطال شد.

seghtدادستان عمومی و انقلاب آمل گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت آمل توانستند طی عملیاتی غافلگیرانه عوامل سقط جنین را در این شهرستان دستگیر کنند.

به گزارش شرق پرس به نقل از مهر علی طالبی عصر دوشنبه در حاشیه نشست مسئولان قضایی شهرستان از انهدام یک باند سقط جنین در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان آمل توانستند در پی تحقیقات در خصوص گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند سقط جنین به سرکردگی خانمی به نام عصمت- ر این گروه را شناسایی کنند.

این مقام قضایی افزود: متهم عصمت – ر لیسانسیه عالی مامایی، در یکی از بیمارستان های استان در گذشته مشغول به کار بوده که چندین سال قبل مجوز فعالیت مامایی وی به علت تخلفات ابطال شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل عنوان داشت:این متهم پس از ابطال مجوز مامایی اش با همکاری یکی از دوستانش  اقدام به سقط جنین در زیرزمین منزل مادری خود می کرد.

طالبی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان توانستند در بازدید از منزل و محل کار متهم که در زیرزمین خانه او بود بسیاری از ابزارهای ارتکاب جرم مرتبط با سقط جنین را کشف کنند.

وی افزود:متهم پس از تشکیل پرونده قضایی برای تحقیقات بیشتر روانه زندان شد.