به دنبال این تصادف منجر به فوت مردم و جوانان ناراضی از وضعیت این جاده محور گهرباران را به روی خودروهای سنگین شرکت‎های فرا استانی مستقر در ساحل گهرباران بسته‎اند و خواستار رسیدگی مسئولان به مرگ جاده‎ای 36 هم‌وطن در سه سال گذشته شده‎اند.

اهالی میاندورود جاده گهرباران را مسدود کردند

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‎الاسلام شیخ جواد رئیسی دقایق قبل در گفت‎وگو با فارس در شهرستان میاندورود با تایید مسدود کردن جاده گهرباران توسط اهالی این منطقه اظهار کرد: براثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید متعلق به خانواده‎ای ساکن بندرگز با یک دستگاه کامیون متعلق به شرکت‎های مستقر در ساحل گهرباران، خودرو پراید با چهار سرنشین به کانل عمیق آب در مجاورت محور گهرباران در حوالی روستای ولوجا سقوط کرد و با وجود تلاش‎های انجام شده توسط مردم منطقه، مادر خانواده جان خود را از دست داد.

 

 

وی افزود: به دنبال این رویداد مردم و جوانان ناراضی از وضعیت این جاده محور گهرباران را به روی خودروهای سنگین شرکت‎های فرا استانی مستقر در ساحل گهرباران بسته‎اند و خواستار رسیدگی مسئولان به مرگ جاده‎ای ۳۶ هم‌وطن در سه سال گذشته شده‎اند.

 

 

رئیس شورای بخش گهرباران در شهرستان میاندورود با بیان اینکه پلیس در حال گفت‎وگو با جوانان و مردم کشاورز برای بازکردن مسیر است، تصریح کرد: پیگیری قانونی مردم در سال‎های گذشته هیچ نتیجه‎ای نداشته است و در روزهای گذشته علاوه بر مرگ یک جوان کشاورز و مفقود شدن پای وی، یکی دیگر از کشاورزان این منطقه بر اثر شدت برخورد با خودرو در محور گهرباران پای خود را از دست داد و دچار اغما شد.

 

 

 محور گهرباران به طول ۲۵ کیلومتر در شهرستان میاندورود یکی از جاده‎های پرتردد در مازندران است که خدمات ملی ارائه می‎دهد اما خطرات فراوانی را به دلیل باریک بودن به مردم این شهرستان تحمیل کرده است و مردم همچنان منتظر اقدامات مسئولان استانی و ملی در حوزه وزارت راه هستند.