اورژانس مازندران درباره آخرین وضعیت مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال مازندران با اشاره به اینکه تا این لحظه 22 مصدوم به بیمارستان‌های مازندران برای درمان مراجعه کردند، اظهار کرد: مصدومان ساکن شهرهای آمل، محمودآباد، تنکابن، قائمشهر، کلاردشت و چالوس بودند.

 

charshanbesori9

به گزارش شرق پرس, سخنگوی اورژانس مازندران گفت: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال مازندران به ۲۲ نفر رسید که در بین مصدومان بر اثر پرت شدن مواد محترقه به سمت یک جانباز وی دچار حمله عصبی شد.

 

 

 

مهین تفضلی در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره آخرین وضعیت مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال مازندران با اشاره به اینکه تا این لحظه ۲۲ مصدوم به بیمارستان‌های مازندران برای درمان مراجعه کردند، اظهار کرد: مصدومان ساکن شهرهای آمل، محمودآباد، تنکابن، قائمشهر، کلاردشت و چالوس بودند.

 

سخنگوی اورژانس مازندران با اشاره به اینکه بیشتر آسیب‌دیدگی‌ها در ناحیه دست، صورت و چشم بود که برخی از بیماران نیز به صورت سرپایی مداوا شدند، گفت: تعدادی از بیماران نیز تحت نظر هستند اما تاکنون فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال گزارش نشد.

 

تقضلی در باره جزئیات مصدومان حادثه در قائم‌شهر به خبرنگار فارس گفت: در یک مورد مصدومیت یک جانباز در حال عبور از خیابان در اثر صدای مواد محترقه دچار حمله عصبی شد.

 

وی یادآور شد: این جانباز نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که اقدامات درمانی بر روی وی نیز ادامه دارد.