این زندانی محکوم به قصاص که حدود 49 سال سن دارد در سال 1390 به علت اختلاف خانوادگی و مشاجره لفظی اقدام به قتل زن اش می کند و در این مدت در انتظار اجرای حکم در زندان بسرمی برد

 

 

شرق پرس: رییس اداره زندان تنکابن گفت : با تلاش های مستمرمسوولان و خیران یک زندانی محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم در این شهرستان بخشوده شد.

 

 

سیدامیر هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود : این زندانی محکوم به قصاص که حدود ۴۹ سال سن دارد در سال ۱۳۹۰ به علت اختلاف خانوادگی و مشاجره لفظی اقدام به قتل زن اش می کند و در این مدت در انتظار اجرای حکم در زندان بسرمی برد که با تلاش و پیگیری مسوولان بویژه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، خیرین و مددکاران منطقه درششم ماه آبان سال جاری با گذشت اولیای دم بخشوده شد.

 

 

وی با قدردانی از این اقدام خداپسندانه اولیای دم ، اظهارداشت : اولیای دم دراقدامی خداپسندانه دراین ایام این زندانی را به آغوش گرم خانواده اش روانه می کنند و امیدوارم این حرکت خداپسندانه برای زندانیان دیگر که شایسته رافت و گذشت هستند الگو قرارگیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تنکابن نیز گفت : همکاری کردن دراین امر خیر بویژه دراین ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان درحقیقت هم ثواب دنیوی و اخروی دارد.

 

سرهنگ پاسدار حسین رضایی درگفت وگو با ایرنا ، افزود: درپی گفت وگو های که با والدین مقتول صورت گرفت آنان هدف از این کارخداپسندانه دراین ایام را معامله کردن با اهل بیت (ع ) و سرور و سالارشهیدان اعلام کردند.

دریک ماه اخیر چهارزندانی محکوم به قصاص درزندان تنکابن با رضایت اولیای دم بخشوده شدند.