سرهنگ محمد رضا قدمی روز یکشنبه گفت: درپی کسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر شکار خوک و ارسال گوشت آن به شهرستان های اطراف توسط فردی به نام حسین – ع موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قائمشهر قرار گرفت .

 

باند تهیه و توزیع گوشت خوک در مازندران متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری عاملان تهیه و توزیع گوشت خوک به یکی از رستوران های تهران در این شهرستان خبرداد.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران سرهنگ محمد رضا قدمی روز یکشنبه گفت: درپی کسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر شکار خوک و ارسال گوشت آن به شهرستان های اطراف توسط فردی به نام حسین – ع موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قائمشهر قرار گرفت .

 

وی افزود: درادامه تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان موفق شدند متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی قائمشهر اظهارداشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به شکار خوک و ارسال گوشت آن به یکی رستوران ها در تهران با همدستی فردی به نام  رضا – ت اعتراف کرد .

 

سرهنگ قدمی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی در بازرسی از منزل استیجاری این متهم و همدست وی ۲۰۰ کیلو گوشت خوک آماده شده ، تجهیزات ماهواره ای و تعدادی لوازم سرقتی منزل کشف شد.

 

وی گفت: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به فعالیت در ارسال گوشت خوک های شکار شده به یکی از رستوران های تهران از پنج ماه قبل تاکنون نیز اعتراف کرد .

 

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.