ررسي هاي پليس با توجه به اعترافات متهمان، مشخص کرد که آنان با شناسايي دختران فراري، آن ها را اغفال مي کردند و به منزل مذکور مي کشاندند و سپس طعمه هاي خود را به مواد مخدر صنعتي آلوده مي کردند.

 

افرادی که با شناسایی دختران فراری، آن ها را اغفال و به مواد مخدر آلوده می کردند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

شرق پرس: اوایل هفته جاری، ماموران کلانتری شهرک شهید باهنر مشهد در پی همکاری شهروندان و کسب اطلاعات مردمی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد افراد مشکوکی به یک منزل در حوزه استحفاظی آن ها رفت و  آمد دارند.

 

ماموران با به دست آوردن این اطلاعات، منزل مذکور را به طور غیرمحسوس تحت نظر گرفتند که بررسی ها مشخص کرد این مکان به لانه فساد تبدیل شده است و افراد خلافکاری در آن جا تجمع می کنند.

 

این گزارش حاکی است: باتوجه به اهمیت موضوع، ماموران کلانتری با کسب مجوز قضایی، این منزل را به محاصره درآوردند و مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه مقادیری مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال کشف و ضبط شد. این در حالی بود که ۲ زن جوان نیز به همراه ۷ مرد که نسبتی با یکدیگر نداشتند در این مکان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

 

بنابراین گزارش، بررسی های پلیس با توجه به اعترافات متهمان، مشخص کرد که آنان با شناسایی دختران فراری، آن ها را اغفال می کردند و به منزل مذکور می کشاندند و سپس طعمه های خود را به مواد مخدر صنعتی آلوده می کردند.

 

به گزارش خراسان, در همین حال فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز با اشاره به دستگیری اعضای این باند که به اغفال زنان و دختران فراری می پرداختند عنوان کرد: متهمان این پرونده در اختیار پلیس قرار دارند و بازجویی از آنان برای کشف جرایم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.