فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: از داخل خودرو این متهمان تعدادی زیادی اوراق جعلی شامل 13 برگه کروکی جعلی، هشت عدد کارت شناسایی خودرو، سه عدد سند مالکیت خودرو، هشت عدد بیمه‌نامه همچنین اوراق زیادی از بیمه‌نامه‎های جعلی به صورت فتوکپی رنگی کشف و ضبط شد.

 

dastgiri-kolahbardari15

فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از شرکت‎های بیمه در این شهرستان خبر داد.

(تصویر آرشیو)

 

 

به گزارش شرق پرس, هادی نصیری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در پی کسب برخی اطلاعات مبنی بر حضور یک گروه جاعل اسناد در این شهرستان، با هماهنگی مقام قضایی نسبت به تعقیب و گریز و دستگیری همه اعضای این باند کلاهبردار اقدام شد.

 

وی افزود: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر دستگیر شدند و به همراه آنان دو خودرو سواری کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: از داخل خودرو این متهمان تعدادی زیادی اوراق جعلی شامل ۱۳ برگه کروکی جعلی، هشت عدد کارت شناسایی خودرو، سه عدد سند مالکیت خودرو، هشت عدد بیمه‌نامه همچنین اوراق زیادی از بیمه‌نامه‎های جعلی به صورت فتوکپی رنگی کشف و ضبط شد.

 

 این مسئول با بیان اینکه افراد دستگیر شده از استان‌‏های قم و تهران بوده‎اند، افزود: مدارک سرقتی از هموطنان در استان‎های مختلف همچنین کیف‎های حاوی مدارک سرقت شده و دسته فاکتورهای مورد استفاده در صدور فاکتور برای شرکت‎های بیمه از متهمان کشف شده است.

 

نصیری تاکید کرد: شگرد اصلی این افراد اقدام به ایجاد تصادف صوری با استفاده از پنج یا ۶ خودرو شخصی خود و خودروهای تصادفی خریداری شده بوده ‌و از این طریق از شرکت‎های بیمه‎ای خسارت دریافت کرده‎اند.

 

وی در پایان با بیان اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان میاندورود این افراد را قبل از هرگونه اقدام به کلاهبرداری دیگر دستگیر کرده است، گفت: این باند به همراه اسناد سرقتی و جعلی کشف شده و دو خودرو زانتیا و پژو تحویل مراجع قضایی شد.