بروز تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های پرتردد مازندران به ویژه زمانی که نزدیک برپایی نمایشگاه باشد، مشکلاتی برای مردم در این ایام به وجود می‌آورد و تصادف زنجیره‌ای که شب گذشته در جاده ساری به میاندورود رخ داد حدود دو کیلومتر ترافیک سنگین ایجاد کرد.

 

ترافیک دو کیلومتری در پی تصادف زنجیره ای جاده ساری - میاندورود
به گزارش شرق پرس، وقوع تصادف زنجیره‌ای هرازگاهی در کشور و استان مازندران خبرساز می‌شود.

 

 

تصادف زنجیره‌ای در ایام عید به ویژه در مناطقی که نمایشگاه‌های بهاره برپاست از جمله خبرهای ناخوشایندی است که ظاهرا تعداد آنها در مازندران نیز کم نیست.

 

بروز تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های پرتردد استان به ویژه زمانی که نزدیک برپایی نمایشگاه باشد، مشکلاتی برای مردم در این ایام به وجود می‌آورد و تصادف زنجیره‌ای که شب گذشته در جاده ساری به میاندورود رخ داد حدود دو کیلومتر ترافیک سنگین ایجاد کرد.

 

در این سانحه، تصادف بین یک دستگاه پژو ۲۰۶، دو دستگاه پژو ۴۰۵ و نیز یک دستگاه نیسان رخ داد و با توجه به ترافیکی شدیدی که بر اثر این تصادف رخ داد حدود یک ساعت زمان برد که پلیس راهنمایی و رانندگی در محل سانحه حضور یابد که همین تاخیر یک ساعته ماموران باعث ایجاد ترافیک دو کیلومتری در این مسیر شد.

 

نبود پارکینگ مناسب نمایشگاه بهاره در مسیر جاده ساری به میاندورود از جمله موارد مشکل‌ساز در این مسیر است.

 

تصادف زنجیره‌ای شب گذشته در جاده ساری به میاندورود اگرچه مصدوم چندان جدی نداشت، ولی ایجاد ترافیک دو کیلومتری در جاده اصلی ساری به گلستان مشکلات جدی برای مسافران و حتی شهروندان ساری و میاندورودی ایجاد کرد که نیاز است متولیان امر نسبت به ایجاد زیرساخت جاده‌ای مناسب در استان اقدام کنند./فارس