براساس گفته‌ها دو برادر به همراه پدر که اهل روستاهای ساری بودند و شریک سمنانی به دنبال گنج بودند که پس از درگیری‌های انجام شده قتل دو برادر رقم خورد.

 

ghatl61

به گزارش شرق پرس، فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به قتل مرموز دو برادر ساروی، گفت: قرار شد یک تیم از پلیس استان‌های تهران و مازندران به همراه پلیس آگاهی سمنان روی این موضوع تحقیقات خود را ادامه دهند.

 

 

 موضوعی که در حال حاضر ذهن بیشتر مردم را به خود مشغول کرده قتل مرموز دو برادر در ساری است.

 

براساس گفته‌ها دو برادر به همراه پدر و شریک سمنانی به دنبال گنج بودند که پس از درگیری‌های انجام شده قتل دو برادر رقم خورد.

 

 فرمانده انتظامی مازندران امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری با بیان اینکه با توجه به اینکه واقعه قتل در محدوده استان سمنان اتفاق افتاد پلیس سمنان در حال بررسی موضوع است گفت: به محض مشخص شدن موضوع، به مردم گزارش داده می‌شود.

 

سردار مسعود جعفری‌نسب با اشاره به اینکه براساس پیگیری ماموران نیروی انتظامی چوپانی در ارتباط با این موضوع دستگیر شده‌ است، گفت: اسلحه‌ای از این فرد تهیه شده که مشکوک به خودزنی دو برادر می‌تواند باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان آگاهی روی این موضوع در حال تحقیق هستند و هنوز جنایی بودن این موضوع از نظر آگاهی تایید نشده‌ است گفت: قرار شد یک تیم از پلیس استان‌های تهران و مازندران به همراه پلیس آگاهی سمنان روی این موضوع تحقیقات خود را ادامه دهند.