خودروی زانتیا پس از برخورد با بلوار در ورودی شهر نکا از ساری، به دلیل عدم توانایی در کنترل منحرف شده و با برخورد با 206 سبب بروز خسارت به این خودرو و زخمی شدن افراد شد.

tasadof54

به گزارش شرق پرس, مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: تصادف در ورودی شهر نکا ۱۰ زخمی بر جای گذاشت.

 

 

اسماعیل عبداللهی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این تصادف خونین، حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه زانتیا با پژو ۲۰۶ در سه راهی نودهک از ساری اتفاق افتاد.

 

وی افزود: براساس مشاهدات انجام شده، و اظهارات مردمی، خودروی زانتیا پس از برخورد با بلوار در ورودی شهر نکا از ساری، به دلیل عدم توانایی در کنترل منحرف شده و با برخورد با ۲۰۶ سبب بروز خسارت به این خودرو و زخمی شدن افراد شد.

 

عبداللهی با بیان اینکه سرنشینان هر دو خودرو از اعضای خانواده بودند، یادآور شد: با تماس انجام شده توسط مردم با اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، اعضای زخمی دو خودرو به نزدیک‌ترین بیمارستان یعنی بیمارستان بوعلی نکا منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه در این تصادف فوتی نداشتیم، عنوان کرد: هر دو خودروی زانتیا و ۲۰۶ به شدت خسارت دیدند اما خسارت فوتی گزارش نشده است.

 

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: با اطلاع‌رسانی فوری توسط مردم و ورود به موقع اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی و گروه‌های امدادی و انتظامی، خدمات‌رسانی امدادی به‌موقع انجام و از گسترش خسارات جلوگیری شد.