رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی پژو در دم و زن 50 ساله سرنشین این اتومبیل نیز پس از انتقال به بیمارستان 17 شهریور آمل با توجه به شدت زیاد جراحات وارد شده جان باختند، افزود: سه سرنشین دیگر خودرو پژو نیز برای درمان به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

tasadof-goharbaran1

 

 

 

به گزارش شرق پرس جمشید نیک‌زاد در گفت‌وگو با  فارس، گفت: دو دستگاه خودروی پژو و کامیون ساعت ۱۸ امروز در محور مواصلاتی هراز با یکدیگر برخورد سنگینی داشتند.

 

 

 

وی افزود: در این حادثه خودروی عبوری پژو که از تهران به سمت آمل تردد داشت در منطقه دو‌آب با ماشین سنگین کامیون در حال تردد به سمت تهران تصادف کرد.

 

 

نیک‌زاد تصریح کرد: در این عملیات اکیپ پایگاه امداد جاده‌ای کهرود با یک دستگاه خودروی ست آمبولانس امداد و نجات به همراه عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه حاضر شدند.

 

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی پژو در دم و زن ۵۰ ساله سرنشین این اتومبیل نیز پس از انتقال به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل با توجه به شدت زیاد جراحات وارد شده جان باختند، افزود: سه سرنشین دیگر خودرو پژو نیز برای درمان به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

 

 

این مسئول با اشاره به کمک‌رسانی اورژانس هوایی ۱۱۵ شهرستان آمل برای انتقال مجروحان به مرکز درمانی، یادآور شد: راننده ۳۳ ساله خودروی سنگین کامیون هم در این حادثه جراحت برداشت که به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شد.

 

 

دو حادثه رانندگی برخورد کامیون با خودروی‌های سواری با خسارت مالی و جانی طی ۲۴ ساعت گذشته در محور هراز رخ داد که در حادثه نخست کامیون با شش دستگاه خودرو برخورد داشت.