توزیع غذای ناسالم به عنوان افطاری توسط افراد ناشناس در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نوشهر شماری از روستاییان را مسموم و روانه بیمارستان کرد. به گزارش شرق پرس, مدیرشبکه بهداشت و درمان نوشهر روز شنبه در این باره به ایرنا گفت : دستکم ۱۷ تن از مصرف کنندگان این غذا که بیشترشان از […]

 توزیع غذای ناسالم به عنوان افطاری توسط افراد ناشناس در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نوشهر شماری از روستاییان را مسموم و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش شرق پرس, مدیرشبکه بهداشت و درمان نوشهر روز شنبه در این باره به ایرنا گفت : دستکم ۱۷ تن از مصرف کنندگان این غذا که بیشترشان از اهالی مناطق شمعجاران ، شمع ساحل و  لتینگان  بودند ، شب گذشته به علت مسمومیت به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر مراجعه کردند که ۱۱ نفر به صورت سرپایی مداوا و شش نفر دیگر نیز پس از شش ساعت بستری دربخش اورژانس بیمارستان مرخص شدند.

دکتر  سید رحیم سید پور  افزود : درحال حاضر یک نفر از به علت شدت مسمومیت در بیمارستان بستری است که امیدوارم با دریافت خدمات درمانی لازم هر چه زودتر بهبودی پیدا کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر اظهار داشت : نمونه ای از غذای توزیع شده توسط افراد ناشناس سید پور, در منطقه برای انجام آزمایش به دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارسال شده است.