زن 19 ساله ای که بدلیل روابط خارج از اخلاق با مردان دیگر و با همدستی خواهر 14 ساله شوهرش را به قتل رساند محاکمه شد

 

 

شرق پرس: زن جوان که با همدستی خواهر کوچکش به اتهام قتل شوهر خود با ساخت نوشیدنی مرگبار و خوراندن آن به این مرد محاکمه شده بود دیروز برای بار دوم مقابل قاضی ایستاد وعامل این جنایت را ارتباط با پسر جوان عنوان کرد.

 

  پانزدهم دی ماه سال ۹۳ مرد جوانی به نام نیما در خانه اش در سرآسیاب کرج به طرز مشکوکی جان سپرد. بعد از کالبد شکافی این مرد ۲۵ ساله خبر یک جنایت خانوادگی را می داد.در ادامه تحقیقات پلیس شواهد نشان می داد این مرد بعد از نوشیدن مشروب دست سازجان سپرده است. پلیس به تحقیق از همسر این زن پرداخت و به اختلاف های خانوادگی انها پی برد. وقتی پلیس در بررسی پیامک های همسر قربانی به نام سمیرا ۱۹ ساله به ارتباط پنهانی وی با چند مرد غریبه پی بردند زن جوان به اتهام قتل همسرش بازداشت شد.  این زن به کشتن همسرش با همدستی خواهر ۱۴ساله اش به نام سارا اعتراف کرد.
 

دو خواهر در حالی پای میز محاکمه ایستادند که عامل اصلی این جنایت را مرد ۲۵ساله ای به نام علی معرفی کردند و گفتند علی به خاطر علاقه ای که به سمیرا داشت آنها را وادار به قتل نیما کرده بود. با این ادعا قضات دادگاه دستور دادند تا پیامک های رد و بدل شده بین  دو خواهر و علی بررسی شود.

 

به این ترتیب  سه متهم دیروز برای دومین بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست اصغر عبدالهی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

توطئه قتل همسر با همدستی خواهر 14 ساله! + عکس

در این جلسه پدر مقتول که قیم دو نوه اش که حالا ۸ و ۴ سال دارند هست برای عاملان این جنایت قصاص خواست. مادر قربانی گفت: نوه بزرگم گفته است که مادر و خاله اش او را به اتاق خواب برده اند و به زور یک لیوان آبمیوه را به پدرش خورانده اند.من و همسرم به هیچ قیمتی از قصاص گذشت نمی کنیم .

 

سپس سمیرا در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: همسرم و خواهرم رابطه خوبی با هم نداشتند. یک روز سارا به خانه مان آمد و با او شرط بست. سارا  به نیما گفت:پسری به نام علی یک مشروب دست ساز به او داده که اگر نیما آن را بخورد در عوض یک تبلت به او می دهد. نیما قبول کرد و روز بعد سارا به داروخانه رفت و موادی خرید که خودش آن را با مشروب دست ساز مخلوط کرد. وقتی علت کارش را پرسیدم گفت علی دستور العمل ساخت  نوشیدنی مرگبار را به او  داده و از او خواسته است تا ان را به نیما بدهد. وقتی مخالفت کردم خواهرم گفت علی او را تهدید کرده که اگر این کار را نکینم ما را می کشد. او ادعا کرد علی قبلا هم دو نفر را کشته است. من به خاطر تهدید های خواهرم ناچار شدم مقاومت نکنم. وقتی سارا نوشیدنی را به نیما داد شوهرم دچار تشنج شد و جان سپرد ولی من در این ماجرا دستی نداشتم.

 

سپس قاضی دادگاه گفت :در بررسی پیامک های رد و بدل شده از گوشی موبایل علی هیچ پیامکی مبنی بر ستور العمل ساخت یک نوشیدنی  مرگبار پیدا نشده است چه دفاعی داری ؟ که سمیرا سکوت کرد.

 

سپس سارا که حالا ۱۶ساله است ودر کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شود پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت:خواهرم و علی با هم رابطه دوستانه داشتند. خواهرم از من خواست  تا به دروغ  به نیما بگویم یک مشروب دست ساز همراه خودم آورده ام. سمیرا خودش  از داروخانه خرید کرد و  مرا مجبور کرد تا مواد مرگبار را با هم مخلوط کنیم و نوشیدنی مرگبار بسازیم.هنگامی که نیما می خواست نوشیدنی را بخورد من سعی کردم او را منصرف کنم که نشد.

 

سپس قاضی دادگاه به پیامکی که سارا به خواهرش ارسال کرده و به او گفته بود قصد دارد  با خوردن نوشیدنی مرگبار خودش را بکشد اشاره کرد و گفت: ترکیب نوشیدنی مرگبار را از کجا به دست اورده بودی که پاسخ داد: چهارسال قبل سمیرا به خاطر اختلافاتی که با شوهرش داشت با خوردن همین نوشیدنی دست به خودکشی زده بود اما زنده ماند.من ترکیب مواد مرگبار را می دانستم و علی در این باره حرفی به من نزده بود.

 

این دختر نوجوان که در تشریح جزییات ماجرا می لرزید و اشک می ریخت گفت: در آن موقع  بچه بودم و نمی دانستم مجازات قتل قصاص است.

 

سپس علی به اتهام معاونت در قتل روبه روی قضات ایستاد و گفت: باور کنید من هیچ دخالتی در این جنایت نداشتم و نمی دانم چرا دو خواهر پای مرا به این پرونده کشاندند. من فقط چند ماه پیامکی با سارا در ارتباط بودم. اما چون تعادل روحی نداشت رابطه ام را با او تمام کردم. تا اینکه یک روز سارا به به همراه خواهر بزرگش به مغازه ام آمد و حرف های عجیبی زد. سارا می گفت سمیرا قبلا عاشق پسری بوده که به من شبیه است. او از من خواست تا با سمیرا رابطه دوستانه داشته باشم اما من  قبول نکردم.

 

در پایبان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند./رکنا