مرجان در اظهاراتشگفت: 2 پسر جوان پس از تجاوز طلا گوشی موبایل و پول هایم را نیز به سرقت بردند.

جزئیاتی از خبر تجاوز به دختر جوان در خودروی سانتافه

 

 

 

شرق پرس: خراب شدن باطری ماشین دختر جوان او را در دام خفاش های پولدار شب های خیابان های تهران انداخت.

 

ساعت ۳ صبح  ۲۱ مرداد ماه امسال ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در منطقه کامرانیه جنوبی با یک  سانتافه سفید رنگ که در کنار خیابان بیات پارک شده بود روبرو شدند و زمانیکه به چند قدمی آن رسیدند ۲ جوان که سوار بر سانتافه بودند به حرکت در آمدند.همزمان فریاد های کمک کمک دختر جوانی شنیده شد و سپس در سانتافه باز شده و دختری خودش را بیرون انداخت.

 

با فرار دو جوان ماموران برای کمک به سمت دختر جوان رفتند و وی را که مرجان نام دارد و دست و صورتش زخمی شده بود تحت تحقیق گرفتند.مرجان ادعا کرد دو پسر به وی تجاوز کرده اند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی به تعقیب خفاش های شب تهران بپردازند.

 

کارآگاهان در گام نخست به سراغ مرجان رفته و در تحقیقات پلیسی پی بردند که ساعت یک صبح دختر جوان به خاطر خراب شدن ماشینش در خیابان اندرزگو در انتظار کمک بوده که این ۲ جوان به سراغ وی رفتند و پس از اعتمادسازی و به بهانه آوردن کابل اتصال باطری از خانه شان و اینکه کسی برای دختر جوان مزاحمت ایجاد نکند وی را نیز سوار بر خودرویشان کرده اند.

 

مرجان پس از اینکه سوار بر خودروی سانتافه می شود در مسیر بزرگراه چمران ابتدا از سوی پسر جوانی که در صندلی جلو نشسته بوده با تهدید چاقو هدف نیت شوم قرار می گیرد و سپس راننده وی پشت فرمان رفته و جوان دیگر نیز توطئه سیاهشان را به اجرا می گذارد.

 

ماموران در این مرحله پی بردند که ۲ جوان شیطانی که در حالت عادی نبودند پس از اجرای نقشه شان به خیابان کامرانیه رفته و قصد داشتند تا در خیابان بیات بار دیگر به مرجان تجاوز کنند که در این مرحله خودروی گشت پلیس را پیش روی خود دیده و با سرعت پا به فرار گذاشته اند که دختر جوان در این زمان با پرت کردن خود به بیرون توانسته از دست آنها فرار کند.

 

مرجان در اظهاراتش نیز گفت: ۲ پسر جوان در زمان اجرای نقشه شان طلا گوشی موبایل و پول هایم را نیز به سرقت بردند.تیم تحقیق در ادامه تجسس ها متوجه شدند که ۲ پسر به نام  های بهنام و پوریا هستند که مرجان موفق شده مشخصات پوریا را از گواهینامه اش که روی کنسول وسط خودرو بوده به ذهن بسپارد.

 

ماموران با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات فنی خود را کلید زدند و با گذشت ۷ ماه توانستند شماره تلفن پوریا را به دست آورند تا اینکه روز پنجم اسفند ما با تماس به پوریا وی را با شگردهای ویژه به پلیس آگاهی تهران کشانده و دستگیر کردند.

 

پوریا که دانشجوی دکتری است زمانیکه فهمید دختر جوان از آنها شکایت کرده ادعا کرد که شب حادثه با دختر جوان در خیابان اندرزگو آشنا شدیم و با هم به رستوران رفتیم و داخل خودرو بودیم که تصمیم به رابطه گرفتیم و هیچ اجبار و تهدیدی در کار نبوده است.وی ادامه داد: من به خاطر وضعیت مالی خوبی دارم هیچ  دزدی نیز انجام ندادم و سرقت طلاٰ  پول و گوشی موبایل ادعای دروغین مرجان است.

 

بنا به این گزارش؛ بازپرس حسین پور پس از شنیدن اظهارات متهم دستور بازداشت موقت وی را صادر و دستور داد تا وی در اختیار ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی قرار گیرد تا علاوه بر روشن شدن ابهامات مرموز در این پرونده همدست فراری پوریا نیز دستگیر شود./روکنا