دانشجویی که سه ترم پیاپی نمره پایینش از درسی خاص باعث مشروطی او شد, مقابل چشمان استاد مربوطه رگ شریانی دست خود را زد ولی رئیس دانشکده اداری و اقتصاد فردوسی مشهد این موضوع را غیرمهم خواند.
 
 
 
شرق پرس: دکتر عبدالرضا جوان جعفری، رییس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با تابناک درباره موضوع خودزنی یک دانشجو پس از مشروطی مکرر افزود: این موضوع خیلی قضیه مهمی نبوده که رسانه ای بشود.
 
 
وی در پاسخ به اینکه این خبر در شبکه های اجتماعی منتشر شده اظهار کرد: بنده خودم همان‌زمان آنجا رسیدم، این دانشجو خطی بر دستش انداخت که البته دستش را بلافاصله بستند و با آمبولانس به بهداری دانشکده منتقلش کردند.
 
 
دکتر جعفری درباه اینکه برگه امتحانی این دانشجو مجددا تصحیح شد یا خیر ؟! پاسخ داد: بنا بر قانون اعتراض دانشجو به استاد باید ارائه شود و معاون آموزشی نیز پیگیری می کند و برگه دانشجو را دو استاد دیگر هم می بینند و هر دانشجویی اعتراض داشته باشد دانشگاه موظف به پیگیری و پاسخ است.
 
 
وی این اقدام را « خطی رو دست انداختن » و نه « خودزنی » عنوان کرد و درباره دانشجوی موبوطه نیز گفت که وی درباره این موضوع هنوز شکایت هم نکرده بود ، با سایر اساتید و دروس دیگر هم مشکل داشته وگرنه با یک درس که فردی سه ترم مشروط نمی شود.
 
 
گفتنی است امروز خبر خودکشی یا خودزنی این دانشجو در دانشگاه فردوسی مشهد در شبکه های اجتماعی مشهدی ها به سرعت انتشار یافت که « یکی از اساتید اقتصاد دانشگاه فردوسی به دلیل اختلاف با یکی از دانشجویان خود ۳ ترم به دانشجوی خود نمره حدود ۳ داده و مانع از فارغ التحصیلی وی شد.»
 
 
بنابرای اخبار گویا « دانشجوی مظلوم و شهرستانی بار آخر بنا به اعتراض به اتاق استاد رفته و بعد از اینکه باز هم استاد تقاضای دانشجوی مبنی بر رویت برگه امتحانی را رد میکند در اتاق وی و در جلوی دیدگان استاد اقدام به زدن رگ خود میکند.»