مزاحمت تلفنی برای همسر مرد جوانی که تازه از کمپ ترک اعتیاد برگشته بود موجب نزاع خونین و قتل در یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه شد.
جزئیات قتل با داس در یکی از روستاهای گلوگاه

تصویر آرشیو

 

 

به گزارش شرق پرس فردی چند‌ماه پس از بازگشت از کمپ ترک اعتیاد، زمانیکه متوجه می شود یکی از ساکنان محل برای همسرش مزاحمت تلفنی ایجاد می‌کرد، دست به جنایتی هولناک زد.  

 

 

در یکی از روزهای هفته گذشته فردی با اورژانس شهرستان گلوگاه در استان مازندران تماس گرفت و مدعی شد در یکی از روستاهای اطراف، پیکر نیمه‌جان مرد جوانی روی زمین افتاده و هر لحظه امکان دارد جانش را از دست بدهد. تیمی از امدادگران پس از گرفتن نشانی راهی محل حادثه شدند و جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.

 

 

او جوانی حدودا ۳۵ساله به نام فرشید بود که با ضربات متعدد جسمی تیز مجروح شده بود. تلاش پزشکان برای نجات جان فرشید نتیجه‌ای نداشت و مرد جوان تسلیم مرگ شد. با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از اهالی روستا پرداختند.

 

 

کسی شاهد مرگ فرشید نبود اما بررسی‌ها نشان می‌داد که ساعاتی پیش از حادثه، او راهی خانه یکی از دوستانش به نام مسعود شده بود. مأموران راهی خانه مسعود شدند و با دستگیری این مرد به بازرسی آنجا پرداختند و با کشف آثار خون و درگیری، شکی باقی نماند که این مرد عامل جنایت است.

 

 

بازجویی از او شروع شد و مرد جوان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به مأموران گفت: من و مقتول دوست بودیم و حتی رفت‌وآمد خانوادگی داشتیم. حدود ۳‌ماه پیش برای ترک اعتیاد به کمپ رفتم اما وقتی برگشتم، متوجه شدم که مقتول در این مدت بارها برای همسرم مزاحمت تلفنی ایجاد کرده است. با شنیدن این موضوع، عصبانی شدم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. از همسرم خواستم با او تماس بگیرد و به بهانه‌ای او را به خانه‌مان بکشاند.

 

 

وقتی آمد، با داس به او حمله کردم و پس از اینکه چند ضربه به بدنش زدم، او را غرق در خون حوالی خانه‌مان رها کردم و با اورژانس تماس گرفتم. به گفته سرهنگ رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

همشهری انلاین