مرد وکیل که پسردایی خود را در نکا به قتل رسانده بود در تشریح ماجرا گفت: به بهانه اینکه آب و هوایی عوض کنیم بهروز را به باغ عمویم در شهرستان نکا بردم. وقتی وارد باغ شدیم مستقیم موضوع ارتباط او با خواهرم را فاش کردم که بهروز عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد.

جزئیات قتل فامیلی در شهرستان نکا

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ حمید مکرم معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در گفت و گو با میزان جزئیات بیشتری از قتل پسر جوان توسط مرد وکیل را تشریح کرد و گفت: ۲۰ اردیبهشت امسال مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری ۱۰۲ پاسداران در شکایتی از گم شدن پسر ۲۳ ساله اش به نام بهروز خبر داد.

 

 

پس از این شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس دادسرای جنایی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم اداره آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات اولیه یکی از دوستان بهروز مدعی شد پسر جوان  به همراه پسر عمه اش که وکیل دادگستری است به شهرستان بهشهر سفر کرده است.

 

 

در ادامه با شناسایی وکیل دادگستری به نام مهدی او بازداشت شد. مرد وکیل در اظهارات اولیه مدعی شد قرار بود با سفر به شهرستان بهشهر پدرم را به تهران بیاورم تا چند روزی اینجا باشد.  پسر دایی ام به همراه به بهشهر آمد اما در میدان اصلی شهر از من خداحافظی کرده و به دیدار دوستانش رفت. از آن زمان به بعد من هیچ خبری از بهروز ندارم.

 

 

پس از این اظهارات مرد وکیل از سوی بازپرس پرونده بازداشت موقت شد تا اینکه سرانجام روز پنجشنبه لب به اعتراض گشود و گفت: چند روزی بود که متوجه تماسهای تلفنی مشکوک فرد ناشناسی با خواهرم شده بودم. هنوز به این موضوع شک داشتم تا اینکه در یک مراسم عروسی متوجه شدم خواهرم با بهروز در ارتباط است. روز حادثه بهروز که در کار معاملات املاک است با من تماس گرفت تا مرا برای خرید خانه به نیاوران ببرد. با یکدیگر به نیاوران رفتیم و پس از دیدن خانه به سمت خانه پدری بهروز حرکت کردیم. من شب قبل از حادثه با برادرم تماس گرفته بودم تا ماشینش را  به من بدهد تا بتوانم به بهشهر رفته و پدرم را چند روزی به تهران بیاورم. بعد از اینکه بهروز فهمید می خواهم به بهشهر بروم او نیز بدون اطلاع دادن به پدر و مادرش خودرو پژو۲۰۶ را مقابل خانه شان پارک کرد و با من آمد.

 

 

مرد وکیل ادامه داد: در میان راه شروع به نصحیت کردن مقتول کردم و به بهانه اینکه آب و هوایی عوض کنیم او را به باغ عمویم در شهرستان نکا بردم. وقتی وارد باغ شدیم مستقیم موضوع ارتباط او با خواهرم را فاش کردم که بهروز عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد.

 

 

نمی دانستم چکار می کنم به همین دلیل با وسیله کشاورزی که در باغ بود چند ضربه به پسر دایی ام زدم که او جانش را از دست داد. بعد از قتل جسد او را در قسمت شمالی باغ دفن کرده و برای آوردن پدرم به بهشهر رفتم.

 

جزئیات قتل فامیلی در شهرستان نکا

 

 

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: با اعترافات متهم کارآگاهان پلیس آگاهی به باغ عموی قاتل رفته و توانستند جسد پسر ۲۳ ساله را کشف کنند. همچنین با احضار خواهر مهدی او هر گونه ارتباط با پسر دایی خود ( مقتول ) را تکذیب کرد.

 

 

با تکمیل تحقیقات، باتوجه به وقوع جنایت در استان مازندران پرونده به همراه متهم برای رسیدگی به این استان ارسال شد. 

 

 

لازم به ذکر است فرمانده نیروی انتظامی بهشهر نیز با بیان اینکه وکیل دادگستری تهران پسر دایی خود را در شهرستان بهشهر به قتل نرساند، گفت: ارتکاب به قتل و دفن جسد در شهرستان نکا صورت گرفت و قاتل در بازجویی های اولیه برای گمراه کردن مسیر پرونده اظهار کرد که پسر عمه خود را در میدان اصلی بهشهر از خودرو پیاده کرده است.