دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود با تائید پرت کردن جوان از طبقه هشتم افزود: هنگام مراجعه متوفی به منزل خود دو پسر نیز همراه وی بودند.

جزئیات پرت شدن دختر جوان از طبقه هشتم

 

شرق پرس: حیدر فتاحی در خصوص پخش خبر سقوط دختری جوان از طبقه هشتم یک مجتمع مسکونی در پردیس اظهار داشت: متأسفانه این خبر صحت دارد و این اتفاق صبح روز گذشته در یکی از مجتمع‌های مسکونی فاز سه پردیس رخ داد که جزئیات پرونده در حال بررسی است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: متوفی صبح روز گذشته با دو پسر که یکی از آن‌ها دوست و پسر دیگر همراه وی بوده، به منزل دختر مراجعه می‌کنند که در این بین، مشاجره لفظی بین متوفی با خواهر دختر و دو پسر به وجود می‌آید.

 

فتاحی تصریح کرد: در این بین، دختر کوچک خانواده با پلیس ۱۱۰ به دلیل وجود افراد غریبه در منزل تماس می‌گیرد که در این بین، خواهر بزرگ‌تر خود را از طریق تراس منزل و از طبقه هشتم به بیرون پرت و بلافاصله فوت می‌کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص اینکه شایع شده این افراد معتاد بودند، گفت: در بررسی‌های اولیه، مشخص شد متوفی و دو پسر حاضر در منزل به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشتند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین تأثیرات مواد مخدر صنعتی روی مغز و فکر انسان است، توهمات زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد.

 

فتاحی افزود: طی بررسی‌ها و شواهد موجود، متوجه شدیم درگیری‌ فیزیکی در داخل این آپارتمان به وجود آمده است که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است تا در خصوص قتل یا خودکشی موارد مشخص شود؛ نتیجه قطعی آن به‌زودی و پس از بررسی‌های پزشکی قانونی و اداره‌های تخصصی ما اعلام می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص سن افراد و دستگیر شدن آن‌ها نیز گفت: متهمان پرونده به همراه خواهر متوفی در حال حاضر تحت نظر هستند تا تحقیقات تکمیلی در خصوص این افراد صورت بگیرد.

 

وی ادامه داد: در درگیری‌های این منزل، یکی از پسران با چاقو ضربه‌ای به کتف پسر دیگر می‌زند که وضع عمومی وی خوب است؛ اما وقوع این عوامل باعث شد تا در این پرونده فرضیه خودکشی یا قتل در حال رسیدگی باشد.

 

فتاحی در خصوص دلیل بروز این‌گونه حوادث گفت: هر جرم و جنایتی متأثر از عوامل مختلف بوده و در این پرونده، چندین عامل موجب به وجود آمدن چنین حادثه دلخراشی شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اضافه کرد: یکی از این دلایل، مصرف مواد مخدر صنعتی بین جوانان است که این مواد آسیب‌های مخربی بر عملکرد فکر و رفتار افراد دارد و در بررسی‌ها و تحقیقاتی که انجام دادیم، متوفی بعد از مصرف مواد مخدر دچار توهم شده و پس از آن احتمالاً دست به خودکشی زده است.

 

وی تصریح کرد: دلیل دوم وقوع این حادثه، عدم نظارت والدین بر رفتار و عملکرد فرزندانشان بوده که طبق مستندات موجود، والدین متوفی نظارت مطلوبی روی رفتار او نداشتند.

 

فتاحی افزود: بحث تهاجم فرهنگی نیز دلیل سوم است که به دنبال آن این حادثه تلخ رخ داده است؛ وجود ماهواره در منزل، عضویت در شبکه‌های اجتماعی مستهجن، شرکت این جوانان در برنامه‌های این شبکه‌ها و… همگی دست به دست هم داده تا چنین حادثه‌ ناگواری به وجود بیاید.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: از خانواده‌ها تقاضا داریم نظارت بیشتری روی فرزندانشان داشته باشند؛ جوانان مراقب سوداگران مرگ باشند، به‌خصوص در بحث مواد مخدر صنعتی که آثار بسیار کشنده‌ای روی روح، جسم و جان مردم و به‌خصوص جوانان دارد.

فتاحی افزود: سن متهمان و متوفی زیر ۲۰ سال و این بسیار قابل توجه است و ‌جز خواهر کوچک، همگی سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند.

 

 

 

 

 

فارس