کشف جسد حلق آویز شده یک زن و مرد اهل یکی از روستاهای میاندورود در جنگلهای کیاسر ساری معما و پرونده عجیبی در پلیس مازندران گشود.

 

 

شرق مازندران :  ساعت ۱۷ روز گذشته افرادی که برای تفریح به جنگل های ساری رفته بودند،با جسد حلق آویز دختر و پسر جوانی به یک درخت روبرو شدند.

بلافاصله موضوع به پلیس اعلام شد. با حضور ماموران پلیس و بازپرس ویژه قتل ساری در محل کشف جسد در جنگل های اطراف کیاسر استراحتگاه جمال الدین کلا تحقیقات در خصوص خودکشی یا قتل زن و مرد جوان آغاز شد.

بررسی های اولیه نشان می داد دختر ۲۰ ساله و پسر ۲۵ ساله اهل یکی از روستاهای میاندرود هستند که ساعتی پس از ترک روستا جسدشان در جنگل ساری پیدا شده است.

با دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات بیشتر در این باره آغاز شد.

 

تکمیلی

 صبح امروز جناب سرهنگ رستمی رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه بنده پس از کشف جسد در صحنه وقوع حادثه حضور داشتم، بیان کرد: درون خودروی پراید این افراد یک وصیت نامه کشف شده است که در حال بررسی آن هستیم.

وی با بیان اینکه این دو فرد نسبتی با یکدیگر نداشتند، گفت: هر دو از اهالی یک روستا از روستاهای اطراف شهرستان میاندورود بودند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران اعلام کرد: به دلیل اینکه انتشار جزییات بازی با آبروی خانواده افراد در رسانه ها است انتشار جزییات به صلاح نیست.

 

جزئیات کشف جسد زن و مرد میاندوردی در جنگلهای کیاسر

 

 

 

 

 

 

میزان – ایسنا