جسد جوان ۲۲ ساله ای که حدود ۲ ساعت از مرگ او می گذشت روز گذشته، زیر خاک های ریخته شده از داخل کامیون کمپرسی در زمین های کشاورزی منطقه طرق مشهد کشف شد.   شرق پرس: چند پسربچه که مشغول بازی در زمین های کشاورزی بودند مقداری از موی سر یک انسان […]

 

 

جسد جوان ۲۲ ساله ای که حدود ۲ ساعت از مرگ او می گذشت روز گذشته، زیر خاک های ریخته شده از داخل کامیون کمپرسی در زمین های کشاورزی منطقه طرق مشهد کشف شد.

 

شرق پرس: چند پسربچه که مشغول بازی در زمین های کشاورزی بودند مقداری از موی سر یک انسان را مشاهده کردند. آنان وقتی مقداری از خاک ها را کنار زدند ناگهان صورت زخمی جوانی نمایان شد. کودکان که با دیدن این صحنه ترسیده بودند موضوع را به افرادی که در محل بودند اطلاع دادند و بدین ترتیب دقایقی بعد، ماموران کلانتری طرق پس از انجام بررسی  های مقدماتی قاضی ویژه قتل عمد را در جریان گذاشتند.

 

این گزارش حاکی است: با حضور قاضی سیدجواد حسینی در محل کشف جسد، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که هنوز مدت زیادی از زمان مرگ وی نمی گذرد چرا که جسد هنوز گرم بود و از سر او خون جاری می شد.

 

ادامه بررسی ها نشان داد: جوان ۲۲ ساله که پلاستیکی روی خود کشیده بود احتمالا داخل شیار زمین کشاورزی خوابیده بوده و کامیون کمپرسی، خاک ها را روی او ریخته است و سپس لودری که در محل بوده، اقدام به تسطیح خاک کرده است.

 

در عین حال و پس از انجام بررسی های مقدماتی، قاضی حسینی دستور بازداشت ۲ راننده کمپرسی و لودر را صادر کرد تا پزشکی قانونی علت دقیق مرگ این جوان را اعلام کند.

 

بنابراین گزارش، همچنین به دستور قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ این جوان در حالی از سوی اداره جنایی ادامه دارد که پزشک قانونی اعلام کرد حدود ۲ ساعت از مرگ این جوان مجهول الهویه که بخشی از پوست سر او نیز کنده شده است می گذرد./خراسان