متهمان داخل تونل را برق كشي كرده و تعدادي تجهيزات حفاري متعلق به اين افراد نيز توسط ماموران كشف شد.

 

 

سه مرد که با رویای رسیدن به گنج امامزاده اقدام به حفر تونل ۲۵ متری کرده بودند با گزارش‌های مردمی شناسایی و دستگیر شدند.
 
 
 
شرق پرس: ماموران پلیس پاکدشت چندی قبل در جریان فعالیت مشکوک سه مرد در یک کارگاه نجاری در نزدیکی یکی از امامزادگان شهرستان قرار گرفتند. با بررسی موضوع و حضور ماموران پلیس امنیت در کارگاه نجاری سه مرد که به طرز مشکوکی در حال فعالیت بودند شناسایی و دستگیر شدند.
 
 
 
ماموران در بازرسی از این کارگاه که پوشیده از چوب و تخته و براده چوب بود، مقادیر زیادی خاک که به صورت ماهرانه در نقاط مختلف کارگاه دپو و اختفا شده و کارگاه را به حالت متروکه و غیر فعال و انباری تبدیل کرده بود، کشف کردند. سرانجام محل حفاری شده در ضلع غربی کارگاه نجاری که نزدیک‌ترین محل به امامزاده بود کشف شد.
 
 
 
ماموران پلیس وقتی به همراه عوامل آتش نشانی وارد محل حفاری شدند مشخص شد دزدان که به دنبال گنج بودند برای رسیدن به آستان امامزاده، ۲۵ متر تونل زیر زمینی در عمق چهار متری زمین را حفاری و حدود ده متر تا امامزاده فاصله داشته‌اند که با حضور ماموران در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.
 
 
سرهنگ فرهاد قدسی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر گفت: متهمان داخل تونل را برق کشی کرده و تعدادی تجهیزات حفاری متعلق به این افراد نیز توسط ماموران کشف شد. آنها پس از دستگیری در بازجویی‌های انجام شده به حفر این تونل به قصد جست‌وجو و کشف اشیای عتیقه‌یی که تصور می‌کردند در آن محل دفن است، اعتراف کردند./اعتماد