دانشجوی دختر یکی از دانشگاهها در اقدامی عجیب پس از زخمی کردن مشاور خوابگاه شاهرگ دستان خود را قطع کرد

خودکشی دختر دانشجو در سرویس بهداشتی خوابگاه دانشگاه

 

 

 
شرق پرس: شامگاه پنجشنبه یکی از دانشجویان دختر خوابگاه [. . .]، فردی را که به عنوان مشاور در این خوابگاه کار می‌کند به سرویس بهداشتی خوابگاه کشانده و با ضربات چاقو مجروح می‌کند و پس از آن با چاقو شاهرگ هر دو دست خود را می‌زند.
 
 
 
 
اعتماد به نقل از شاهدان عینی در توضیح جزئیات این موضوع نوشت: حادثه از حضور ماموران نیروی انتظامی نیم ساعت بعد از تماس کارکنان خوابگاه به محل حادثه خبر داده و آورده است: به گفته یکی از شاهدان عینی، بسیاری از دانشجویان و مسوولان خوابگاه و حراست در صحنه حضور داشتند و تمامی ماجرا را دیدند اما به دلیل ترس دخالتی نکردند و اجازه ورود به سرویس‌های بهداشتی را هم به دانشجویان ندادند.
 
 
نکته دیگر اینکه نیروی انتظامی پس از نیم ساعت به صحنه رسید. مساله دیگر هم به حضور دیرهنگام نیروهای اورژانس به محل حادثه برمی‌گردد، چرا که با وجود اینکه دو بیمارستان مجهز در محدوده صد متری خوابگاه وجود دارد آمبولانس بیش از نیم ساعت بعد از حادثه به محل رسید.
 
 
 
ضمن اینکه نیروهای اورژانس از برداشتن بدن نیمه جان دانشجو خودداری کرده و از دانشجویان حاضر در محل خواستند او را به بیرون منتقل کنند.
 
 
 
هنوز علت و انگیزه این دانشجو مشخص نیست اما همکلاسی‌هایش او را فردی به دور از حاشیه توصیف و از این ماجرا اظهار شگفتی کردند.