این افراد که ظهر جمعه حرکت خود در جاده جنگلی آغاز کرده بودند ، پس از چند ساعت پیاده روی و اطمینان از ناتوانی در رسیدن به مقصد ، گم شدن خود را به ماموران آتش نشانی بهشهر اطلاع دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بهشهر گفت: دو دانشجوی تهرانی که با جدا شدن از گروه همسفران خود در جنگل های پارک جنگلی عباس آباد بهشهر گم شده بودند ، با تلاش آتش نشانان این شهرستان بامداد شنبه پیدا شدند.

 
به گزارش شرق پرس, حسین سراجی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : یک گروه هفت نفره از دانشجویان تهرانی در مسیر بازگشت از پارک جنگلی بهشهر به داخل شهر بودند که دو نفرشان از جمع جدا شده و تلاش کردند از راه میانبر و جنگلی خود را به مقصد برسانند که به دلیل نا آشنا بودن به جاده جنگلی پس از چند ساعت پیاده روی گم شدند.

وی ادامه داد : این افراد که ظهر جمعه حرکت خود در جاده جنگلی آغاز کرده بودند ، پس از چند ساعت پیاده روی و اطمینان از ناتوانی در رسیدن به مقصد ، گم شدن خود را به ماموران آتش نشانی بهشهر اطلاع دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بهشهر گفت : ماموران این سازمان پس از اطلاع از مسیر گم شدن این افراد از آن ها خواستند تا زمان رسیدن ماموران خود را به بالای درخت رسانده تا از حمله احتمالی حیوانات وحشی در امان باشند.

وی افزود : تلاش برای پیدا کردن این افراد پس از چند ساعت پیاده روی و تجسس ماموران آتش نشانی بهشهر به ثمر رسید و این دو دانشجو بامداد امروز در حالی که بالای درخت در صحت و سلامت کامل بودند، پیدا شدند .

پارک جنگلی عباس آباد در ۹ کیلو متری جنوب شرقی بهشهر واقع شده است و باغ تاریخی و محوطه پیرامون آن ، وسعتی نزدیک به ۵۰۰ هکتار دارد .