یکی از همسایه ها به مأموران گفت: ایرج اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت و به همین خاطر اختلافهای زیادی بین وی و خانوادهاش بوجود آمده بود و این مرد همیشه آنان را کتک میزد تا اینکه صبح آن روز همانندگذشته سر و صدایشان بلند شد و دقایقی بعد همسرش بیرون دوید و از همسایه ها کمک خواست.

ghatl1دختر دانشجو وقتی دید مادرش زیر دست و پای پدر خشمگین ناله می‌کند به هواخواهی خونینی دست زد.

شرق پرس:  پدر افیونی وقتی بی‌جان روی زمین افتاد دنیا در برابر دیدگان دختر جوان تیره و تار شد.

این دختر هنگامی که با ناله‌های مادرش روبه رو شد از شدت ناراحتی به‌سوی آشپزخانه رفت و با برداشتن چاقو به پذیرایی خانه برگشت و پدرش را به قتل رساند.

ساعت ۱۰ صبح پنجم مردادماه سال جاری درگیری خونین اعضای خانوادهای به پلیس ۱۱۰ زنجان گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از کلانتری برای بررسیهای تخصصی وارد عمل شدند.

تحقیقات ابتدایی مأموران نشان میداد مرد ۴۷ سالهای بهنام «ایرج» بهخاطر چاقو خوردگی از ناحیه پشت قفسه سینه بشدت زخمی شده و در آستانه مرگ قرار دارد.

با انتقال پدر خانواده به بیمارستان، تجسسهای مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی آغاز شد و آنان دریافتند دختر خانواده، پدرش را به قتل رسانده است. یکی از همسایه ها که با پلیس تماس گرفته بود به مأموران گفت: ایرج اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و به همین خاطر اختلافهای زیادی بین وی و خانوادهاش وجود داشت و این مرد همیشه آنان را کتک میزد تا اینکه صبح آن روز همانندگذشته سر و صدایشان بلند شد و دقایقی بعد همسرش بیرون دوید و از همسایه ها کمک خواست.

وقتی به داخل خانه رفتیم با بدن غرق در خون پدر خانواده روبه رو شدیم و ماجرا را با پلیس در میان گذاشتیم.

با این ادعاها کارآگاهان دختر خانواده را که دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی است تحت بازجویی گرفتند و این در حالی بود که ایرج روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده بود.

«الناز» ۱۹ ساله که از به قتل رساندن پدرش بسیار ناراحت بود به پلیس گفت: پدرم چندین سال به موادمخدر اعتیاد شدیدی داشت و رفتارهایش من و مادرم را آزار میداد، وی پساز مصرف مواد یا هنگامی که خمار بود من و مادرم را به باد کتک میگرفت و بدینترتیب زندگیمان را به جهنم تبدیل کرده بود.

وی در تشریح جزئیات این جنایت گفت: امروز پدرم به بهانه های مختلف به مادرم ناسزا میگفت و هنگامی که درگیری لفظی اش با مادرم زیاد شد، وی را کتک زد.

من که با دیدن این صحنه ها بسیار ناراحت شده بودم، قصد نجات مادرم را داشتم ولی پدرم اجازه این کار را به من نمیداد، کنار ایستاده بودم و شاهد کتک خوردن مادر بیگناهم بودم. وقتی ناله هایش را میشنیدم و از من کمک میخواست، نمیدانستم چه کار کنم.

بلافاصله به آشپزخانه رفتم و چاقویی از داخل کابینت برداشتم و برگشتم. قصد داشتم با چاقو پدرم را بترسانم که وی اهمیتی نداد و هنگامی که دیدم نمیتوانم کاری برای مادرم انجام بدهم، با چاقو ضربهای به پشت پدرم زدم.

 الناز گفت: در کمال ناباوری دیدم پدرم غرق در خون روی زمین افتاد و چشمانش را بست، خیلی ترسیده بودم و نمیدانستم چه کار کنم. میخواستم خودکشی کنم که همسایه ها اجازه این کار را به من ندادند.

سرهنگ کارآگاه «جعفر رحمتی» رئیس پلیس استان زنجان در این باره گفت: با اعتراف دختر جوان به قتل پدرش و بازسازی صحنه جنایت، پرونده برای رسیدگی نهایی در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت و با دستور قرار بازداشت موقت، وی روانه زندان شده است. سرهنگ رحمتی در ادامه افزود: متأسفانه در قتلهای خانوادگی چاقو و آلات قتاله به راحتی در اختیار قاتل قرار میگیرد و در این پرونده نیز عامل اصلی جنایت با برداشتن چاقو از آشپزخانه دست به این قتل زده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در اینگونه قتلها به خاطر خشونت و عصبانیت یکی از طرفین درگیری پس از دسترسی آسان به چاقو و… خواسته یا ناخواسته دست به جنایت میزند که متأسفانه این دختر دانشجو نیز به خاطر عصبانیت پدرش را به قتل رساند.

به گزارش ایران وی در پایان توصیه کرد: در صورت درگیری یا اختلاف در خانه یا اماکن دیگر بر خشم و عصبانیت خود غلبه کنید زیرا امکان اتفاقهای جبران ناپذیری وجود دارد.