دختر جوان گفت: 3 پسر شیطان صفت پس از اجرای نقشه شان مرا در خیابان رها کردند و با نشان دادن فیلم تهدید کردند اگر از آنها شکایت کنم فیلم را پخش می کنند...

دختر 23 ساله با تهدید 3 شیطان صفت در خانه شان جلوی دوربین رفت+ عکس

 

شرق پرس: سه جوان در اقدامی شیطانی دختر جوانی را در شرق تهران تسلیم نیت شومشان کردند.

 

روز ۱۱ آذر ماه سال جاری دختر ۲۳ ساله ای با حضور در کلانتری ۱۳۲ نبرد از ماجرای گرفتار شدن در دام مردان شیطان صفتی پرده برداشت.

 

این دختر در حالی که اشک می ریخت به ماموران گفت: روز گذشته خانه یکی از دوستانم در بلوار ابوذر بودم و پس از ملاقات دوستم قصد رفتن به خانه را داشتم که پراید سیاه رنگی جلوی پایم توقف کرد و من که فکر می کرد پسر جوان مسافرکش است سوار بر خودرویش شدم.

وی افزود: در ادامه مسیر ۲ پسر جوان دیگر به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید شدند تا اینکه در نزدیکی خانه مان از راننده خواستم تا در کنار خیابان توقف کند که ناگهان پسر جوانی که در صندلی عقب نشسته بود چاقوی دسته مشکی را از زیر لباسش بیرون کشید و با تهدید به قتل خواست ساکت بمانم.

ابتدا فکر می کردم آنها قصد سرقت  گوشی موبایل و پولهایم را دارند اما خودرو شروع به حرکت کرد و ۳ پسر جوان با تهدید چاقو مرا به داخل خانه ای در همان منطقه بلوار ابوذر انتقال دادند.

سیما که به سختی حرف می زد گفت: ۳ پسر جوان با تهدید چاقو مرا تسلیم نیت شیطانی شان کردند و با گوشی موبایلشان نیز از رابطه سیاهشان فیلم برداری می کردند.

۳ جوان شیطان صفت پس از اجرای نقشه شان مرا در خیابان رها کردند و با نشان دادن فیلم ضبط شده تهدید کردند اگر از آنها شکایت کنم فیلم سیاه را در فضای مجازی پخش خواهند کرد.

در این مرحله پرونده رابطه شیطانی در اختیار ماموران اداره ۱۶ پلیس  آگاهی تهران قرار گرفت.

کارآگاهان با راهنمایی دختر جوان موفق به شناسایی خانه شیطانی ۳ پسر جوان در منطقه بلوار ابوذر شدند.

در این مرحله ماموران موفق شدند روز ۲۳ اذر ماه یکی از متهمان را که کامران نام دارد در خانه اش دستگیر کنند.

کامران ابتدا سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی در برابر سیما قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و راز اقدام شیطانی اش فاش کرد.

در ادامه ماموران با اطاعات به دست آمده از کامران موفق به دستگیری ۲ جوان دیگر که در این ماجرا حضور نقش داشتند شدند.

۳ جوان در همان تحقیقات ابتدایی به اقدام شیطانی شان با دختر جوان اعتراف کردند.

بنا به گزارش رکنا، ۳ جوان شیطان صفت برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.