من متوجه شدم که همسرم پیش از ازدواج و درست زمانی بود كه ما با هم قرار ازدواج و خواستگاری گذاشته بودیم با یكی از دوستان صمیمی ام ارتباط پنهانی داشته است.

 

درخواست طلاق بخاطر ارتباط همسر با دوست صمیمی
مرد جوان در خصوص علت این درخواست گفت: یک سال پیش با همسرم آشنا شدم و به خواستگاری اش رفتم و با هم ازدواج کردیم.

 

 

شرق پرس:  وی ادامه داد: من خود را خوشبخت ترین مرد دنیا می دیدم تا اینکه چند وقت پیش پی به رازی بردم که خیلی مرا بهم ریخت. از آن روز به بعد زندگیم دگرگون شده و شبها اصلا نمی توانم بخوابم. تا اینکه تصمیم به جدایی گرفتم. من متوجه شدم که همسرم پیش از ازدواج و درست زمانی بود که ما با هم قرار ازدواج و خواستگاری گذاشته بودیم با یکی از دوستان صمیمی ام ارتباط پنهانی داشته است.

 

 

وی گفت: وقتی شنیدم خیلی عصبانی شدم، به همسرم اعتماد دارم و می دانم که این موضوع مربوط به قبل از ازدواج ماست اما نمی توانم باور کنم که هم دوستم و هم دختر مورد علاقه ام در آن زمان به من خیانت کرده اند.

 

از وقتی پی به این راز بردم می خواستم به همسرم بازگو کنم اما نتوانستم. او مرتب از من علت پریشانی ام را می پرسد و من هم مشکلات کاری را بهانه می کنم. در این مدت خیلی با خودم کلنجار رفتم تا موضوع را فراموش کنم اما نتوانستم . هر وقت دوستم با من تماس می گیرد حالم خراب تر می شود .دیگر تصمیم گرفتم به آرامش برسم و فکر می کنم بعد از طلاق از همسرم آرامش به افکار پریشانم برمی گردد.

 

 
بعد از درخواست این مرد ، قاضی دادگاه خانواده تهران دستور احضار همسر وی به دادگاه را صادر کرد تا بعد از شنیدن اظهارات وی در خصوص این پرونده تصمیم بگیرد./باشگاه خبرنگاران