پريناز مي‌گفت که نمي‌تواند در خانه‌اي که هنوز از دستشويي ايراني استفاده مي‌کنند زندگي کند انگار دعواهاي همسرم تمامي ندارد براي همين ديگر نمي‌توانيم همديگر را تحمل کنيم

 

درخواست طلاق بخاطر توالت فرنگی !

دعوا بر سر خرید یک توالت فرنگی زوج جوان را راهی دادگاه خانواده کرد.

 

شرق پرس: چندی پیش زوج جوان راهی دادگاه خانواده شدند و درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: یکسال است که ازدواج کرده ایم. اما در این مدت مرتب با هم دعوا داریم. الان هم دعوا بر سر یک توالت فرنگی ما را به دادگاه کشانده تا از هم جدا شویم.

 

وی ادامه داد: آقای قاضی این زن فکر می‌کند هنوز هم در خانه پدرش است و می‌تواند فقط دستور بدهد و من اجرا کنم. من این روحیه را ندارم که هرچه زنم بگوید انجام بدهم. هر روز سر یک مساله دعوا براه می‌انداخت آخرین بار هم بر سر نداشتن توالت فرنگی در خانه باهم دعوایمان شد. پریناز می‌گفت که نمی‌تواند در خانه‌ای که هنوز از دستشویی ایرانی استفاده می‌کنند زندگی کند انگار دعواهای همسرم تمامی ندارد برای همین دیگر نمی‌توانیم همدیگر را تحمل کنیم. پریناز هم تصمیم گرفت با بخشیدن تمام مهریه‌اش از هم جدا شویم.من دیگر نمی‌توانم این زن را در زندگی ام تحمل کنم.

 

زن جوان نیز به قاضی گفت: یکسال است که با شوهرم آشنا شده ام. من و سعید عاشق هم بودیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. روز خواستگاری هم به پیشنهاد سعید ۱۳۶۴ گل رز صورتی و ۱۳۶۴ سکه بهار آزادی به تاریخ تولدم تعیین شد. اما تازه بعد از ازدواج بود که فهمیدم اصلا نمی‌شود با سعید زیر یک سقف زندگی کرد. او مرتب دعوا به راه می‌انداخت و اصلا به خواسته‌های من توجه نمی‌کرد. من فقط یک درخواست ساده از همسرم داشتم و می‌خواستم توالت فرنگی در خانه مان نصب کنیم. این خواسته زیادی نبود اما او این دعوا را به راه انداخته است. من تصور می‌کردم که با مهریه ۱۳۶۴ سکه و ۱۳۶۴ گل رز خوشبخت ترین زن دنیا می‌شوم. اما اینگونه نشد.

 

در پایان این جلسه قاضی سعی کرد آنها را از طلاق منصرف کند. ولی وقتی اصرارهای این زوج را دید رسیدگی به این پرونده را به آینده موکول کرد./مردم سالاری