در بررسي کارآگاهان پليس مشخص شد سارقان به عنف قصد سرقت گاو صندوق را داشتند که پس از اطلاع از حضور آيت الله در منزل با تهديد کليد گاو صندوق را گرفته و پس از سرقت متواري شدند

.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان اصلی سرقت از منزل آیت الله طاهری شیرازی شناسایی و دستگیر شدند.
.

.

شرق پرس: ساعت ۱۴، ۲۳ مرداد ماه امسال ماموران کلانتری قلهک در جریان سرقت به عنف از منزل آیت الله طاهری شیرازی قرار گرفتند.

پس از حضور ماموران و تشکیل پرونده به دستور بازرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳ تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی در اظهاراتش گفت: به علت شدت بیماری قادر به حضور در مسجد برای اقامه نماز ظهر و عصر نبودم و در حال استراحت ناگهان چند نفر با تهدید کلید گاو صندوق را از من گرفته و اقدام به سرقت وجوه داخل گاو صندوق کردند.

در بررسی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان به عنف قصد سرقت گاو صندوق را داشتند که پس از اطلاع از حضور آیت الله در منزل با تهدید کلید گاو صندوق را گرفته و پس از سرقت متواری شدند.ماموران پلیس که اطمینان پیدا کرده بودند سارقان با اطلاع از وجوه نقد دست به طراحی سرقت زده اند اقدام به تحقیق از افراد مرتبط با صاحبخانه و اهالی مجتمع و محله کردند.در تحقیقات تخصصی پلیس ماموران متوجه شدند فرزند یکی از ساکنان قبلی مجتمع با ارائه اطلاعات لازم در مورد نگهداری وجوه نقد در منزل آیت الله و زمان تردد اقدام به طراحی سرقت کرده است.

در ادامه با دستگیری این متهم در تحقیقات پلیس وی به طراحی سرقت اعتراف و همدستانش را معرفی کرد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با شناسایی متهم اصلی سه متهم مرد و یک متهم زن دستگیر و به طراحی و ارتکاب این سرقت اعتراف کردند.متهمان پس از صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مردم سالاری