سرهنگ حجت نیک مرام  گفت: وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخلی خودروهای سواری در غرب مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و مالباختگان با اظهار نارضایتی از این موضوع خواستار برخورد قاطعانه پلیس با عاملان این سرقت ها شدند.   شرق پرس: تیم های آگاهی سرکلانتری غرب در پیگیری این پرونده، […]

 

سرهنگ حجت نیک مرام  گفت: وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخلی خودروهای سواری در غرب مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و مالباختگان با اظهار نارضایتی از این موضوع خواستار برخورد قاطعانه پلیس با عاملان این سرقت ها شدند.

 

شرق پرس: تیم های آگاهی سرکلانتری غرب در پیگیری این پرونده، طرح تشدید مبارزه با سرقت های شبانه را در دستور کار خود قرار داده و افسران آگاهی کلانتری سجاد تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با بررسی سرنخ های موجود متوجه شدند مردی موتورسوار با همدستی دو زن مرتکب این سرقت های سریالی می شوند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب این اطلاعات، ماموران کلانتری سجاد ساعت ۲ بامداد روز گذشته با گشت های نامحسوس موفق شدند متهمان را هنگامی که سوار بر موتورسیکلت و در حال پرسه زنی بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

اعضای این باند که مردی جوان، همسر ۳۰ و خواهر ۲۸ ساله همسرش بودند در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت شده و تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ حجت نیک مرام با اشاره به این مطلب که تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد، افزود: متهم اصلی این پرونده، سارقی سابقه دار و از مجرمان حرفه ای است که پس از ازدواج، همسر خود و خواهر همسرش را نیز به این راه کشانده است./جام جم

 

/انتهای خبر