اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم در ادامه بازجويي هاي فني پليس به سرقت عابر بانک و برداشت غير مجاز از حساب شاکي با دسترسي به رمز کارت با همدستي برادرش به نام " محمود" 28ساله در بهشهر اعتراف کرد.

 

دستگیری برادر و خواهر سارق در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ” بهشهر “مازندران از دستگیری خواهر و برادر سارق به اتهام سرقت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد از طریق کارت عابر بانک خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ ” سید محسن جعفری” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت مراجعه فردی به ماموران انتظامی مبنی بر سرقت کارت عابر بانک و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش از سوی سارق یا سارقان به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

 

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، یکی از سارقان به نام ” محبوبه- ی ” ۲۹ساله را شناسایی و دستگیر کنند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتداء منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد، اما در ادامه بازجویی های فنی پلیس به سرقت عابر بانک و برداشت غیر مجاز از حساب شاکی با دسترسی به رمز کارت با همدستی برادرش به نام ” محمود” ۲۸ساله اعتراف کرد.

 

سرهنگ جعفری در ادامه از دستگیری همدست متهم خبر داد و افزود : هر دو متهم پس از دستگیری به برداشت غیرمجاز از حساب عابر بانک شاکی در چندین مرحله و در مجموع به مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

 

سرهنگ جعفری در پایان با هشدار به هموطنان از آنان خواست : از قرار دادن رمز کارت عابر بانک در کنار و یا روی کارت جداً خودداری کنند.