فرمانده انتظامی آمل گفت: ماموران پلیس با شناسایی این دو متهمه با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر دو زن سارق و سابقه دار را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت این افراد مقادیری اقلام مسروقه کشف و ضبط کردند.

 

dastgiri-zan 57

به گزارش شرق پرس فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: پلیس این شهرستان در راستای اجرای طرح مقابله با مجرمان حرفه ای در تعطیلات نوروزی دو سارق سابقه دار و حرفه ای زن را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

 

 

 

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم در گفت گو با ایرنا افزود: ماموران با شناسایی این دو متهمه به نام های  زهرا – ط  و  الف – ب با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت این افراد مقادیری اقلام مسروقه کشف و ضبط کردند.

 

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۲ فقره سرقت اقرار کردند , پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی آمل اضافه کرد: طرح مقابله با مجرمان حرفه ای و کنترل منازل مجردی با رویکرد ارتقاء امنیت شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان آمل در حال اجرا است.

 

سرهنگ گنجیان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی به منظور افزایش نظم و امنیت در سطح حوزه استحفاظی نسبت به اجرای عملیات های همزمان برای دستگیری مجرمان سابقه دار و حرفه ای و کنترل منازل مجردی در راستای اجرای این طرح اقدام می کنند.