رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران گفت: در پي مراجعه زني به ماموران پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش بصورت اينترنتي از سوي افرادي ناشناس ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

zan-dastgir

ماموران پلیس فتای مازندران ، سارق اینترنتی که با سوء استفاده از اعتماد دوستش از طریق اینترنت حسابش را خالی کرد، شناسایی و دستگیر کردند

 

 

 

به گزارش شرق پرس, سرهنگ کارآگاه ” احمدرضا رستمیرئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران در گفت و گو با آریا افزود : در پی مراجعه زنی به ماموران پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش بصورت اینترنتی از سوی افرادی ناشناس ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

 

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی قضایی فردی به نام ” مریم . پ ” را بعنوان سارق اینترنتی شناسایی کردند.

 

 

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد : با شناسایی مخفیگاه متهم ، ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

 

 

وی افزود : متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت ، با شاکی دوست بوده و زمانی که کارت بانکی اش را در اختیار داشته ام با سوء استفاده از اعتمادش رمز اینترنتی کارتش را فعال کرده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حسابش کردم.

 

 

سرهنگ رستمی در خاتمه با هشدار به شهروندان از انان خواست : رمز کارت های بانکی را بر روی آنها یادداشت نکرده و یا در کنار آنها نگه داری نکنند و با تغییر دوره ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند.