ماموران با انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند این زن کلاهبردار با گرفتن مبالغی پول و یا اسناد زمین، وعده ثبت‌نام خودرو و دریافت امتیاز وام‌های کلان بانکی را به مالباختگان می‌داد و از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

 

دستگیری زن کلاهبردار در مازندران
به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی‌الله گنجیان مقدم اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی آمل زنی را به اتهام کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی شناسایی و دستگیر کردند.

 

 

فرمانده انتظامی آمل افزود: در پی مراجعه چند شهروند به اداره پلیس آگاهی آمل و طرح شکایت علیه زنی به نام (ر- ذ) مبنی بر کلاهبرداری و جعل عنوان، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند فرد کلاهبردار با گرفتن مبالغی پول و یا اسناد زمین، وعده ثبت‌نام خودرو و دریافت امتیاز وام‌های کلان بانکی را به مالباختگان می‌داد و از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

 

این مسئول ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق شدند این متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

 

وی تصریح کرد: با اعتراف این فرد به ۱۴ فقره و ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از مالباختگان، تحویل مرجع قضایی شد.

 

فرمانده انتظامی آمل در پایان با بیان اینکه اعتماد نابه‌جا سرآغاز بسیاری از جرایم در جامعه است، از شهروندان خواست تا برای دریافت وام یا خرید خودرو از در اختیار گذاشتن اسناد و مدارک معتبر و پول به افراد ناشناس و غیرمطمئن برای انجام امور اداری خودداری کنند.