سه سارق نقاب دار که اقدام به سرقت ۷۰۰ قطعه لوازم خودرو و یک دستگاه خودرو پژو پارس به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال را از نمایندگی شرکت ایران خودرو شهرستان فیروزکوه شرق تهران کرده بودند توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.   شرق پرس: سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در گفتگو […]

 

 

سه سارق نقاب دار که اقدام به سرقت ۷۰۰ قطعه لوازم خودرو و یک دستگاه خودرو پژو پارس به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال را از نمایندگی شرکت ایران خودرو شهرستان فیروزکوه شرق تهران کرده بودند توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

 

شرق پرس: سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در گفتگو با باشگاه خبرنگارن در بیان جزئیات این خبر گفت: به دنبال سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس و ۷۰۰ قطعه لوازم خودرو به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال از نمایندگی شرکت ایران خودرو ، اقدامات گسترده ای از سوی پلیس آگاهی فیروزکوه به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی و نیز کنترل دوربین های مدار بسته مشخص شد سه سارق نقاب دار به محض ورود ، اقدام به سرقت اموال قیمتی کرده اند.

 این مقام انتظامی با اشاره به بررسی سوابق کارمندان فعلی و قبلی این شرکت گفت: ماموران در تحقیقات انجام شده به فردی که مدتی در این شرکت به صورت کارگر مشغول به کار بود مشکوک و با هماهنگی مراجع قضایی وی را دستگیر کردند.

 سرهنگ مرادی در ادامه بیان داشت : در بازجویی ها کارگر اخراجی منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد اما با مشاهده سرنخ های بجا مانده در محل سرقت ، سرانجام به  خوداقدام اعتراف کرد و ضمن تشریح اهداف و شیوه ی سرقت، همدستان خود را نیز معرفی کرد.

 وی تصریح کرد: پس شناسایی سایر سارقان، ضمن محاصره کامل مخفیگاه آنان، متهمان دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به شناسایی مخفیگاه سارقان و کشف کامل اموال سرقتی و خودروی پژو پارس مورد نظر که به شدت در یک سانحه رانندگی آسیب دیده بود ، گفت: افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

 

/انتهای خبر