به گفته سرهنگ بابايي عامل هتك حرمت در بازجويي‌ها به بزه انتسابي اعتراف كرد و گفت: «من براي پيدا كردن تصاوير شخصي زنان قائمشهر در اينترنت جست‌وجو مي‌كردم و وقتي تصاويرشان را پيدا مي‌كردم آنها را در لپ تاپم ذخيره مي‌كردم و در زمان مناسب بر روي اينترنت قرار مي‌دادم.»

 

 

فردی که به تصاویر شخصی تعدادی از زنان قائمشهر دست یافته بود و اقدام به انتشار آنها در فضای مجازی می‌کرد توسط پلیس فتای این شهرستان دستگیر شد.

 

شرق پرس: هفته گذشته زنی هراسان به پلیس مراجعه و از انتشار تصاویر شخصی‌اش در فضای مجازی از سوی فردی ناشناس پرده برداشت. حساسیت موضوع باعث شد تا پیگیری آن در دستور ویژه کار ماموران پلیس فتای قائمشهر قرار گیرد و به این ترتیب ردیابی‌ها در فضای مجازی برای شناسایی و دستگیری عامل هتک حرمت آغاز شود.

 

به گفته سرهنگ بابایی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی مازندران ماموران با انجام اقدامات سایبری متهم اصلی انتشار تصاویر شخصی تعدادی از زنان قائمشهر را شناسایی و سریعا عملیات کشف محل اختفای او را آغاز کردند.

 

 سرانجام با شناسایی مخفیگاه، متهم در عملیاتی غافلگیرانه از سوی ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

به گفته سرهنگ بابایی عامل هتک حرمت در بازجویی‌ها به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت: «من برای پیدا کردن تصاویر شخصی زنان قائمشهر در اینترنت جست‌وجو می‌کردم و وقتی تصاویرشان را پیدا می‌کردم آنها را در لپ تاپم ذخیره می‌کردم و در زمان مناسب بر روی اینترنت قرار می‌دادم.»

 

اعترافات متهم نشان می‌داد که تصاویر خصوصی تعداد دیگری از زنان قائمشهر در لپ‌تاپ او ذخیره شده و در روزهای آینده این احتمال وجود دارد که آنها نیز منتشر شود به همین دلیل گروهی از ماموران پلیس پس از کسب مجوز از مراجع قانونی به بازرسی از خانه متهم پرداختند و موفق به کشف یک دستگاه لپ تاپ حاوی تصاویر خصوصی تعدادی دیگر از زنان قائمشهر شدند که متهم قصد داشت این تصاویر را نیز در فضای مجازی منتشر کند اما با اقدام به موقع پلیس در انجام نقشه خود ناکام ماند. به این ترتیب و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد./اعتماد