عوامل کلانتری 12 در عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی، متهم و شخصی دیگر به هویت ح ـ م که در حال سلاخی گوشت‌های مربوطه بوده را دستگیر کرده و مقدار 300 کیلوگرم گوشت خوک کشف و گوشت‌های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی شد.

 gosht-khok54

 

به گزارش شرق پرس  به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف ۳۰۰ کیلو گوشت خوک  در این شهرستان خبر داد.

 

 

 محمدرضا قدمی از کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت خوک و دستگیری متهمان خبر داد و اظهار کرد: برابر گزارش منابع و مخبران مرحله دیگری از عملیات تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و مقابله با تخلفات صنفی در دستور کار تیم‌های گشت و عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه نظارت بر واحدهای صنفی که به عرضه مواد خوراکی و غذایی مشغول هستند یکی از اولویت‌های کاری پلیس در اجرای این ماموریت ضربتی است که با همکاری و هماهنگی کارشناسان دستگاه‌های مسئول اجرا می‌شود و با سلامتی و احساس امنیت جامعه نقش مستقیمی دارد، افزود: عوامل کلانتری ۱۲ در عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی، متهم و شخصی دیگر به هویت ح ـ م که در حال سلاخی گوشت‌های مربوطه بوده را دستگیر کرده و مقدار ۳۰۰ کیلوگرم گوشت خوک کشف و گوشت‌های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی شد.

 

قدمی گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و موضوع توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان در دست بررسی است.