عوامل پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضائی تحقیقات لازم را در این زمینه شروع کرده و متوجه شدند متهم که تنها مدرک دیپلم داشت به هویت ج . ز 46 ساله خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و در خصوص دندان پزشکی ترمیم دندان و همچنین پزشکی زنان در حال انجام فعالیت است.

 

دستگیری مردی که با مدرک دیپلم مطب پزشکی زنان داشت

شرق پرس: سرهنگ “منوچهر نصیری” بیان داشت: با توجه به دریافت خبری در خصوص اینکه فردی با جعل عنوان پزشک و برپا کردن مطب اقدام به فعالیت غیر قانونی و کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع این پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت مهریز سپرده شد.

 

 

وی ادامه داد: عوامل پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضائی تحقیقات لازم را در این زمینه شروع کرده و متوجه شدند متهم به هویت ج . ز ۴۶ ساله خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و در خصوص دندان پزشکی ترمیم دندان و همچنین پزشکی زنان در حال انجام فعالیت است.

 

 

این مقام مسوول انتظامی ، ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس خاطر نشان کرد: در بازرسی از مطب این پزشک قلابی انواع ابزار آلات ترمیم دندان و عمل جراحی و دفترچه نوبت دهی که اسامی بسیار زیادی از شهروندان از جمله زنان در آن یادداشت شده بود کشف شد.

 

نصیری تصریح کرد: متهم که داری مدرک تحصیلی دیپلم می باشد به جرم خرید و فروش موادمخدر، جعل اسناد، سرقت و صدور چک بلامحل ۶ بار به زندان محکوم شده است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه تحقیقات بیشتر در جهت شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد یادآور شد: متهم با دستور مقامات قضائی روانه زندان مرکزی یزد شد./باشگاه خبرنگاران