ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه سرقت و یک سری کار اطلاعاتی به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری مستندات لازم در این خصوص او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.     شرق پرس: فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری داماد و پدرزن سارقی که […]

 

ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه سرقت و یک سری کار اطلاعاتی به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری مستندات لازم در این خصوص او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

 

 

شرق پرس: فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری داماد و پدرزن سارقی که به یک دامداری در این شهرستان استان خراسان رضوی دستبرد زده بودند در حین جابه‌جایی احشام، خبر داد.

 سرهنگ سید حسن حسینی گفت: تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در پی یک فقره سرقت احشام از یکی از روستاهای بخش «زبرخان» شهرستان نیشابور، دستگیری سارقان را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه سرقت و یک سری کار اطلاعاتی به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری مستندات لازم در این خصوص او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به دو فقره سرقت احشام با همدستی پدرزنش و شخص دیگری از اهالی روستا اعتراف کرد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی هر دو نفر آنان دستگیر شدند.

سرهنگ حسینی با اشاره به کشف ۶۵ راس از احشام سرقت شده از مخفیگاه متهمان، افزود: متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.
جام جم

 

/انتهای خبر