متهم به کلاهبرداری با استفاده از روش‌های متقلبانه در استان مازندران، در چندین مرحله خرید، با ارائه چک‌های جعلی و بدون محل، بیش از 14 میلیارد و 950 میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ساری

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی از شناسایی و دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری خبر داد و افزود: این فرد با ارائه چک‌های جعلی و بلامحل بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

 

فرمانده انتظامی مازندران افزود: در پی مراجعه و شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی به نام «الف ـ ه» اهل مازندران، با ارائه چک‌های جعلی و بدون محل، با توجه به دستور قضایی و حساسیت موضوع، مراتب به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

این مسؤول تصریح کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری با استفاده از روش‌های متقلبانه از طریق خرید و فروش یخچال فریزر، پس از جلب اعتماد مسؤولان مراکز توزیع و فروش لوازم خانگی، در چندین مرحله خرید، با ارائه چک‌های جعلی و بدون محل، بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی، مخفیگاه متهم را در شهرستان ساری شناسایی و وی را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی مازندران در پایان گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.