ماموران انتظامی شهرستان بهشهر پس از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود از ابتدای سال‌جاری تاکنون با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شناسایی شده موفق به دستگیری 81 قاچاقچی مواد مخدر به همراه 47 کیلو و 670 گرم مواد تریاک از این افراد شدند.

 

دستگیری 81 قاچاقچی و 47 کیلو تریاک در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف ۴۷ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک در هشت ماه گذشته خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن جعفری گفت: اعتیاد یکی از مهم‌ترین مسایل اجتماعی و پدیده‌ای چند بعدی برخاسته از شرایط ساختاری علل ارتباطی و ویژگی‌های فردی است و هزینه مادی و معنوی زیادی را بر زندگی بشر گذاشته است.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: هر قدر در جامعه‌ای تعداد عوامل آلوده به مواد مخدر بیشتر باشد، احتمال سوءمصرف مواد مخدر نیز در آن جامعه بالاتر است و به همان اندازه نیز اشخاص آن جامعه با خطر بیشتری روبه‌رو هستند.

 

جعفری تصریح کرد: برای ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی، شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر و همچنین شناسایی عاملان تهیه و توزیع این پدیده شوم در دستور کار ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر پس از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود از ابتدای سال‌جاری تاکنون با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شناسایی شده موفق به دستگیری ۸۱ قاچاقچی مواد مخدر به همراه ۴۷ کیلو و ۶۷۰ گرم مواد تریاک از این افراد شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به دستگیری ۳۱۲ معتاد ولگرد در سال‌جاری، تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

جعفری با بیان اینکه بدون همکاری جامعه نمی‌توان به شکل موثر به پیشگیری از جرم پرداخت، بر همکاری یکایک افراد جامعه با نیروی انتظامی تاکید کرد و اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به طور شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی به منظور مقابله با این افراد است.