سرهنگ گنجیان مقدم،تصریح کرد: متهم که بصورت قلابی در امر دندانپزشکی فعالیت داشت در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

dastgiri-164

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی برجعل عنوان و فعالیت فردی به نام محمدرضا-ش بصورت قلابی در امر طبابت و دندانپزشک،موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند،این فرد فاقد اسناد و مدارک پزشکی بوده و با جعل عنوان در امر دندانپزشکی فعالیت دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل اضافه کرد: ماموران با دریافت این اطلاعات در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردندو تحت بازجویی قرار دادند.

 

سرهنگ گنجیان مقدم،تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

وی با تاکید براینکه هوشیاری مردم در برابر مجرمان، از حضور پلیس هم کارآمدتر است، از شهروندان خواست: با عمل به توصیه های پیشگیرانه ی پلیس، حلاوت آرامش را در کام خود ماندگار کنند.