دو برادر ۱۶ و ۱۷ ساله که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از ۲۴ شناسایی و دستگیر شدند. شرق پرس: سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی […]

دو برادر ۱۶ و ۱۷ ساله که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از ۲۴ شناسایی و دستگیر شدند.

شرق پرس: سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در جریان قتل مرد میانسالی در یکی از بیمارستان ها قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: کارآگاهان برای افشای راز این جنایت راهی صحنه قتل در یکی از روستاهای اطراف جهرم شدند، که در تحقیقات از شاهدان ماجرا دریافتند،‌ پسران مقتول با او درگیر شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پای در آوردند.
 
وی با بیان اینکه این دو برادر ۱۶ و ۱۷ ساله پس از جنایت پا به فرار گذاشته بودند، گفت: بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه آنان شناسایی و دستگیر شدند.
 
سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شدند و ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی با پدرشان اعلام کردند.
 
تصریح فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: پسران جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.