ماموران، اطراف فرغون را نوار زرد رنگ صحنه جرم كشيدند تا كسي به آنجا نزديك نشود.جسد متعلق به يك زن جوان بود، آنطور كه مشخص بود عامل يا عاملان جنايت سعي داشتند با قرار دادن بشكه آهني روي جسد، آن را از ديد عابران مخفي كنند

 

 

دعوا بر سر هزینه مواد مخدر، انگیزه‌ای بود که مرد جوان به خاطر آن دست به جنایت زد.

 

شرق پرس:  این مرد افغانی پس از اینکه دختر معتادی را به قتل رساند، جسد او را داخل فرغونی قرار داد و روی آن بشکه بنایی گذاشت تا کسی متوجه جسد نشود. او که تصور می‌کرد تمامی سرنخ‌ها را از بین برده است، با تلاش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به دام افتاد و به جنایت اعتراف کرد.

 

ظهر ۳۰ تیرماه بود که مرد جوانی وقتی وارد کوچه‌ای در شرق تهران شد، چشمش به فرغونی افتاد که داخل کوچه رها شده بود. روی فرغون یک بشکه بود که هر لحظه امکان داشت بیفتد و راه را‌ بند بیاورد.

 

مرد جوان به طرف فرغون رفت تا بشکه را جابه‌جا کند که ناگهان چشمش به چیزی شبیه جسد افتاد که زیر بشکه بود. مرد، وحشتزده و هراسان بشکه را برداشت و با دیدن جسد بی‌جان یک زن، ماجرا را به پلیس خبر داد.

 

جنایت مرموز

هنوز دقایقی از تماس این مرد نگذشته بود که صدای آژیر خودروی پلیس، یکی از کوچه‌های تنگ و باریک خیابان شهید مدنی را پر کرد. ماموران، اطراف فرغون را نوار زرد رنگ صحنه جرم کشیدند تا کسی به آنجا نزدیک نشود. همزمان، ماجرا به بازپرس و کارآگاهان جنایی پایتخت گزارش شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی راهی محل حادثه شدند.

 

جسد متعلق به یک زن جوان بود، آنطور که مشخص بود عامل یا عاملان جنایت سعی داشتند با قرار دادن بشکه آهنی روی جسد، آن را از دید عابران مخفی کنند، دور گردن مقتول، کابل برقی پیچیده شده بود و دست‌هایش نیز با طناب بسته شده بود. این یعنی اینکه او قربانی جنایت شده بود. در بازرسی لباس‌های قربانی، مدرک شناسایی‌ای که هویت زن جوان را برملا کند به‌دست نیامد.

همشهری